3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    KingAchille

iPhone back-ups onder Lion terugzetten

Ik heb enkele iPhone TimeMachine back-ups op m’n harde schijf staan, maar ik kocht recentelijk een nieuwe Mac. Ik had graag enkel de iPhone back-ups overgezet en verder met een nieuw systeem vertrokken.

Maar zoals we allemaal weten, is de map “Bibliotheek” onder de user in Lion verstopt. Hoe kan ik op m’n bakcups deze map terugtoveren zodat ik bij de map “MobileSync” aankan?

Zaken zoals

<br />
    chflags nohidden /Volumes/Backup/Backups.backupdb/MacBook\ Pro/2011-07-14-050259<br />

hielpen me niet verder…

Bijdrager
    piebas

als je met de cmd-toets ingedrukt het menu “ga” opent zie je de biblitheek wel staan als optie.
    En kun je een backup terug zetten met timemachine.

Bijdrager
    KingAchille

Prima oplossing. De bibliotheek komt tevoorschijn in het “ga” menu. Toch kom ik steeds terecht in de bibliotheek van m’n huidige systeem en niet op dat van m’n TimeMachine back-up.
    TimeMachine zelf weigert terug te gaan in de tijd… Eenvoudigweg omdat er geen back-ups zijn volgens hem (hoewel deze wél aanwezig zijn)

EDIT: inmiddels is het me wel gelukt. TimeMachine bleek krachtiger dan dat hij liet blijken. Het is opgelost. Bedankt!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.