2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Marcjah

Iphone Back Lite stopt er mee

Hoi,

Gister, tijdens alle vreugde bij het WK kijken, heeft mijn Iphone 3GS kennisgemaakt met een plas bier. Na een half uur kwam ik er pas achter en viste ‘m dr toen pas uit. Na al het bier eruit geschud te hebben bleek alles gewoon te werken. Echter, na een paar uur hield de Back Lite er spontaan mee op. Ik kan alleen nog iets op het scherm zien als ik m in het licht zit. Zwaar klote dus, aangezien ik ‘m nog maar een paar maandjes heb.

Na wat research gedaan te hebben blijkt dat het simpelweg vervangen van het LCD totaal geen nut heeft. Zeer waarschijnlijk is er een spoel op het moederbord doorgebrand. Bij alle iphone reparatie sites is dit niet terug te vinden helaas.. Heeft iemand eerder zo’n soortgelijke situatie/probleem gehad als mij? Wat heb je toen gedaan om het op te lossen… Ik heb namelijk zo’n donkerbruin vermoeden dat ik ‘m gewoon weg kan gooien..

Bvd

Bijdrager
    Ostinato

http://www.ifixit.com/

Als je hier zoekt met “iPhone 3GS backlight” krijg je aardig wat hits. Bier in je foon is wel een stevig probleem, maar die jongens van iFixit hebben wel voor hetere vuren gestaan, is mijn indruk.

Edit: succes.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.