27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    Rub3n

iPhone auto houder, liefst luchtrooster

Ik ben op zoek naar een iPhone autohouder. Liefst voor aan de luchtroostertjes.
    Zijn deze er? Ik ben wel op zoek, en heb ook wel wat gevonden. Maar misschien hebben jullie goede opties!

Bijdrager
    knrd

Ik heb er zelf een gehaald bij Halfords..

De linkse op de foto (de kleine maar dan zonder zuignap) en dan een los onderdeeltje om hem in een rooster te klikken.
    Ze haalde hem zelfs voor mij uit de verpakking om te testen of het paste met mijn iPhone en hij past er goed in!

Koste me nog geen 15euro geloof ik.. Ik meen iets van 8eur voor de houder en 5 eur voor het onderdeeltje om hem in het rooster te klikken..

Bijdrager
    bartje

Hey,

Die heb ik vandaag ook bij Halfords gehaald. Met zuignap en ander bevestigstukje (heb ik nog niet gebruikt)
    Niet voor een iPhone, ik stop er mijn N73 in.

Bijdrager
    Taconew

Ook al een autotje gekocht Bart?

Ik ga zelf wachten op de houder van onze vrienden van TomTom, ziet er gelikt uit! Brodit houders zijn ook erg mooi/kwalitatief goed maar wel redelijk aan de prijs.

Bijdrager
    bartje

Nee, mijn zus heeft er een. Ze is een weekje weg:-)

Bijdrager
    fozzy

http://www.pdashop.nl/specialinterest/5833/brodit-proclips.html

Houder er opschroeven, en vastklikken zo te zien.

Bijdrager
    KarelWillem

OMFG. Wat zijn die dingen fokking lelijk.

Daar wil mijn iPod touch nog niet dood in worden aangetroffen.

Ik gebruik al jaren* en in drie auto’s dit:
    http://shop.conrad.nl/telefoon-zendapparatuur-voip/gsm-telefoon/gsm-houder/gsm-houders/769550.html

Daarmee hangt je iPod of iPhone volledig zonder zichtbare bende op zijn plek. Véééél handiger en mooier.

* Overigens gratis gekregen bij toentertijd Orange geloof ik.

Bijdrager
    soulutions

Bij de Mediamarkt, zowel met zuignap als een klikmechanisme op je luchtrooster, inclusief houder speciaal op maat voor je iPhone. Zo’n kleine €20,- bij de mobiele telefoonaccessoires. (verkooppraatje: ik heb ‘m zelf ook)

Graag gedaan:)

Bijdrager
    Walkingfingers

ff 3 maandjes wachten tot tomtom komt, dan heb je alles in 1.

Bijdrager
    Nick Nack

Ik heb er zelf een van het merk Herbert Richter, dat is er een exact gemaakt voor de iPhone 1G, en mooi.

Bijdrager
    Mona

@KarelWillem

Ziet er netjes uit, blind gemonteerd zeg maar, alleen wel met een magneet op je iPhone zeker?

Bijdrager
    fozzy

@ Mona

Ja, ik heb zelf ooit ook zoiets gehad voor een nokia.

Dubbelzijdige tape achter het magneetje, plak je op je mobiel, en dan werkt de magneet gewoon op het houdertje.
    Nadeel: mocht je ooit de telefoon willen verkopen krijg je de tape er bijna niet af zonder beschadigen.

Bijdrager
    KarelWillem

Op je iPhone plak je alleen het metalen plaatje. (De magneet zit in de houder).

Ik weet uit ervaring dat het plaatje eenvoudig te verwijderen is.

Het ziet er oneindig veel fraaier uit dan zo’n draak van een verstelbare houder met schuimrubber kussen en uitstekende ellende.

Bovendien is het een stuk goedkoper, hangt je iPhone steviger, is het plaatsen veel eenvoudiger en zie je de ‘houder’ nauwelijks terug op je dashboard.

Bijdrager
    Jeroen-W

Ik gebruik sinds kort de Griffin Windowseat:

Werkt goed. Iphone is gemakkelijk in en uit te nemen en de zuignap zit muurvast.

Bijdrager
    fozzy

Lekker…heel de voorruit vol zuignapjes…TomTom, iPhone, en wat volgt?

Bijdrager
    Jeroen-W
    ”fozzy”

Lekker…heel de voorruit vol zuignapjes…TomTom, iPhone, en wat volgt?

iPhone met Navigon erop en één zuignap is genoeg…

Moderator
    Pete.Z

Die zuignappen vind ik echt smerig, vooral omdat je ze goed ziet,ook als je houder eraf is zit er nog zo’n grote vlek.

Ik bestel altijd bij dealextreme zo’n onwijs goedkope houder, en sloop die om hem dan zelf ergens te monteren.
    Is toch allemaal brakke rommel wat ze daar verkopen,dus sloop je er eens echt een,bestel je een nieuwe, voor 4 euro had ik laatst weer een houder die ik mee kan nemen als ik een andere auto gebruik.(met zuignap, want toch andere auto, dus heb ik er zelf geen last van) :P

Bijdrager
    KarelWillem

Je moet een zuignap er ook niet af halen. Gewoon lekker laten hangen..

En over goedkope troep gesproken. Heb je bij De Halfords de rekken wel eens gebrowsed?
    Alleen betaal je dan een stuk meer.

Bijdrager
    11642

Ik zou ook wachten op de Tomtom, aangezien dat toestel het gps signaal versterkt en je muziek van je iphone op door je boxen etc laat stromen.

Moderator
    Pete.Z
    ”KarelWillem”

En over goedkope troep gesproken. Heb je bij De Halfords de rekken wel eens gebrowsed?

Zuignap laten hangen?
    Kan je net zo goed gelijk zelf je raam inslaan, hier in de stad. :wink:

En inderdaad,Halfords heeft dezelfde rommel,alleen voor 15 euro meer.

Bijdrager
    muijseum

Nr.1 oorzaak van vochtschade in je toestel. Je toestel aan het luchtrooster hangen en dan lekker de airco aan met condensatie tot gevolg. Ik ben zelf dan ook geen voorstander van een houder aan het luchtrooster.

Gebruik zelf de eerder geplaatste houder van Griffin, maar tevens bleek mijn Brodit houder voor HTC3600 prima als iPhone houder te fungeren. Past precies.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Pete.Z”
    ”KarelWillem”

Zuignap laten hangen?
    Kan je net zo goed gelijk zelf je raam inslaan, hier in de stad. :wink:…

Wat een onzin. Ik zet mijn auto gewoon midden in Amsterdam.
    De enige keer dat ze ooit boel open hebben gegooid, was toen er werkelijk helemaal niets in lag. :wink:

En dat zuignapje zie je na 3 jaar nog zitten, wat je ook veegt. Zo dom zijn ze nu ook weer niet. :mrgreen:

Bijdrager
    Jordgubb

Brodit heeft houders die op lucht roosters passen (voor diverse merken auto’s en telefoons) echt helemaal top. En komt ook nog eens uit Zweden !!! Kijk eens op http://www.brodit.com/?lang=E.

Zelf één voor een Prius gekocht voor op een luchtrooster.
    Zowel actieve (met 12V) als passieve houders.
    Echt top.

Ik heb de ‘mijne’ gekocht bij carkitstunter.
    http://www.carkitstunter.nl/contents/nl/d73_inbouw-per-auto-autospecifiek.html

Bijdrager
    syltheboy

M’n vader heeft voor z’n TomTom ook een houder van Brodit en dat werkt perfect.:wink:

Bijdrager
    mcboqeys

Ik ben erg tevreden over deze houder van DLO, http://www.dlo.com/Products/ventmount_iphone_Prod.tpl
    Online te koop in de shop van Zercom in Eindhoven, snel geleverd.

Jos

Moderator
    Pete.Z
    ”KarelWillem”
    ”Pete.Z”
    ”KarelWillem”

Zuignap laten hangen?
    Kan je net zo goed gelijk zelf je raam inslaan, hier in de stad. :wink:…

Wat een onzin. Ik zet mijn auto gewoon midden in Amsterdam.
    De enige keer dat ze ooit boel open hebben gegooid, was toen er werkelijk helemaal niets in lag. :wink:

En dat zuignapje zie je na 3 jaar nog zitten, wat je ook veegt. Zo dom zijn ze nu ook weer niet. :mrgreen:

Tja, de boel openbreken doen ze tegenwoordig ook niet omdat er iets in ligt, maar omdat je een TT houder of zuignap sporen op je raam hebt.
    Los daarvan vind ik een zuignap dinges gewoon lelijk……

Bijdrager
    ajongebreur

Als iedereen zo’n hekel heeft aan de zuignappen, gebruik dan alleen het gedeelte waar de iphone oprust. Plak aan de achterkant een breed stuk klittenband en zoek in de auto een plat stuk( niet in de zon, want dan zie je niks) waar je ook een stuk klittenband plak. Beide delen tegen elkaar en voila, zeer stevig en niemand die het ziet. Want na gebruik kan je hem gewoon in je dashboardkastje leggen. Bij mij was er ruimte links van het stuur.

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.