7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

iPhone audio verbinden met MacBook

Hallo OMT-leden,

Mijn hobby is radio uitzenden, en ik wil eigenlijk op straat interviews afnemen, en die dan live vanuit mijn iPhone streamen naar mijn MacBook, zodat ik de audio van mijn iPhone live hoor op mijn radio-stream.

Is hier een oplossing voor, of is dit live niet mogelijk…

Alvast bedankt,
    Rainier van Es

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Misschien kan je een 3.5mm kabeltje tussen je iPhone en Line In poort hangen?

Geblokkeerd
    Anoniem

Misschien kan je een 3.5mm kabeltje tussen je iPhone en Line In poort hangen?

Wat bedoel je?
    Ik wil wel overal (binnen 500 m zeker) kunnen lopen, he? Dus een kabeltje tussen iPhone en Mac is niet mogelijk…

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Remote Mic dan? Er is wel een Wi-Fi-netwerk voor vereist. En met een 3.5mm kabeltje bedoel ik gewoon een kabeltje met een 3.5mm ‘headphone jack’. Gewoon een kabeltje die je dus in de hoofdtelefoon poort van je iPhone stopt.

Geblokkeerd
    Anoniem

….en met een 3.5mm kabeltje bedoel ik gewoon een kabeltje met een 3.5mm \’headphone jack\’. Gewoon een kabeltje die je dus in de hoofdtelefoon poort van je iPhone stopt.

Ik snap het niet helemaal.. Een 3.5mm jack kabel tussen mijn iPhone en mijn Mac?

Bijdrager
    Oldekamp

Volgens mij is wat er bedoeld word dat hij met alleen een iPhone op stap gaat, en dat die al het materiaal draadloos naar zijn Macbook stuurt (die hij thuis of op het werk laat), die het automatisch op de radiozender streamt.

Heb overigens geen idee..

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja, dat bedoel ik. Kijk, ik zal niet ver gaan lopen ofzo, zoals ik zeg, binnen een lijn van ongeveer 500m, maar dat lukt niet binnen het draadloos netwerk..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.