-
Q:
iPhone apps update error
geen idee of ik de enige ben, maar ik heb de zoekfunctie gebruikt en ben helaas niks tegen gekomen
weer een gevalletje apart dusiedere keer wanneer er een update is en deze download via iTunes
dan wil ik deze natuurlijk op mijn iPhone zetten
nu zou je denken (zoals het ook zou horen) je sluit de iPhone aan en drukt op synchroniseren
maar dat doet hij niet, hij zegt wel dat hij ze installeerd maar op het einde na de synchronisatie krijg ik een foutmelding in beeld
hierin staat dat de apps niet geïnstalleerd konden wordenhetzelfde verhaal heb ik ook als ik update via de App Store op de iPhone zelf
dan lukt het installeren zo en zo niet
daarnaast als ik wat download via de App Store op de iPhone en deze daarna aan mijn MacBook hang dan worden de apps niet op mijn MacBook gezet
nu vind ik dat niet heel erg verschrikkelijk omdat ik ze gewoon gratis nog een keer kan downloaden, maar dat is natuurlijk niet de Apple-wayweet iemand wat ik kan doen om mijn app-problemen op te lossen?
ik heb er namelijk geen zin meer in om iedere keer de app te verwijderen om een update te doen
een herstel heeft geen invloed (heb ik al meerdere keren gedaan)even voor de duidelijkheid, ik draai de laatste software op zowel mijn Mac als iPhone en ik heb geen jailbreak uitgevoerd ook heb ik nog genoeg ruimte over (nog 500MB ongeveer)
het gaat om een witte 16GB iPhone 3Galvast bedankt voor de tips
Ik heb hetzelfde. Lijkt alsof applicaties die ik op de appstore op de iphone geinstalleerd heb, niet op de mac te upgraden zijn en applicaties die ik op de mac gekocht heb niet op de iphone te upgraden zijn.
Als ik ze delete op de iphone en opnieuw download via de store op mijn mac doet alles het wel
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.