6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MacBoot

iPhone apps update error

geen idee of ik de enige ben, maar ik heb de zoekfunctie gebruikt en ben helaas niks tegen gekomen:?
    weer een gevalletje apart dus:P

iedere keer wanneer er een update is en deze download via iTunes
    dan wil ik deze natuurlijk op mijn iPhone zetten
    nu zou je denken (zoals het ook zou horen) je sluit de iPhone aan en drukt op synchroniseren
    maar dat doet hij niet, hij zegt wel dat hij ze installeerd maar op het einde na de synchronisatie krijg ik een foutmelding in beeld
    hierin staat dat de apps niet geïnstalleerd konden worden

hetzelfde verhaal heb ik ook als ik update via de App Store op de iPhone zelf
    dan lukt het installeren zo en zo niet
    daarnaast als ik wat download via de App Store op de iPhone en deze daarna aan mijn MacBook hang dan worden de apps niet op mijn MacBook gezet
    nu vind ik dat niet heel erg verschrikkelijk omdat ik ze gewoon gratis nog een keer kan downloaden, maar dat is natuurlijk niet de Apple-way

weet iemand wat ik kan doen om mijn app-problemen op te lossen?
    ik heb er namelijk geen zin meer in om iedere keer de app te verwijderen om een update te doen:roll:
    een herstel heeft geen invloed (heb ik al meerdere keren gedaan)

even voor de duidelijkheid, ik draai de laatste software op zowel mijn Mac als iPhone en ik heb geen jailbreak uitgevoerd ook heb ik nog genoeg ruimte over (nog 500MB ongeveer)
    het gaat om een witte 16GB iPhone 3G

alvast bedankt voor de tips:wink:

Bijdrager
    jorikk

Ik heb hetzelfde. Lijkt alsof applicaties die ik op de appstore op de iphone geinstalleerd heb, niet op de mac te upgraden zijn en applicaties die ik op de mac gekocht heb niet op de iphone te upgraden zijn.
    Als ik ze delete op de iphone en opnieuw download via de store op mijn mac doet alles het wel

Bijdrager
    MacBoot

heeft iedereen dit probleem dan? als dat zo is snap ik niet dat Apple dit nog niet opgelost heeft:x

Moderator
    Poezenbeest

Hier geen problemen met apps… Het enige is dat apps, die ik via de Appstore op mijn iPhone update, na een sync in iTunes nog steeds als update staan… maar dat is een kwestie van ze ook in iTunes even updaten..

Bijdrager
    SanderNL

Ik heb dit probleem ook een tijdje gehad. Bij mij was het probleem opgelost toen ik van fixed IP naar DHCP overschakelde bij de instellingen van WiFi. Heb je toevallig ook een HTTP error in Cydia, of is je iPhone niet gepwnd?

Bijdrager
    MacBoot

hij is niet gejailbreaked/pwned

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.