7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    StefanL

Iphone Apps gebruiken in Mac OSX als achtergrond

Ik vind de iphone applicaties erg handig. Ik zou ze ook wel op met macbook willen hebben.
    Is het mogelijk de iphone applicaties op een of andere manier te installeren/gebruiken op mijn mac?
    Bijvoorbeeld als achtergrond?

Bijdrager
    Pieterr

Nee. In de iPhone zit een andere processor dan in je Mac.

Bijdrager
    Melgior

Nee, dat zal helaas niet gaan. Om te beginnen heeft de iPhone een ander type processor dan je Mac waardoor ze niet op je Mac kunnen draaien. Er is weliswaar een iPhone simulator voor iPhone ontwikkelaars, maar daarvoor wordt vanaf de broncode van het programma een speciale versie voor de intel processor in je Mac gebouwd. Het langere antwoord is dus: het kan, mits je de broncode van het programma hebt, wat er in de praktijk dus op neerkomt dat je alleen je eigen apps op je Mac kunt gebruiken.

Maar van sommige applicaties zou ik willen dat er een Mac versie was inderdaad.

Geblokkeerd
    Anoniem

Je beschrijft wel iets waar veel mensen op hopen: een Dashboard achtige oplossing om iOS applicaties te draaien op je OS X bak. Gekoppeld aan het recent getoonde patent van Apple voor een kantelbare multi-touch Mac wordt het eea erg interessant:)

Bijdrager
    Dems

Koop een iPad.

Geblokkeerd
    Anoniem

Fantastische bijdrage!

Bijdrager
    Pieterr
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.