6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    man

IPhone App urenverantwoording

Manne (dames), wie heeft er ervaring met een uren verantwoording die je via je iphone kunt bijhouden (en bestaat er wel een dergelijke app)

Bijdrager
    Ezri Dax

Ja die bestaat. Zoekterm uren registratie, in de app store.

Bijdrager
    Blue helmet

Indien je met Exact werkt, is dit wellicht handig: iPhone-iPad <-> Exact Synergy

Bijdrager
    lord anubis

Man, mijn ervaring met de iPhone te samen met uren verantwoording, is niet positief. Het is een simpel onderwerp, maar de uiteindelijk benodigde data bepaald hoe je app er uit moet zien. En , in het geval hier, is dat toch specifiek. Er was/ is geen ideale app voor dat. Oke, als project, starttijd, eindtijd start/stop knoppen voldoende zijn, dan zal je wel wat vinden. Wil je meer, dan is heen en weer springen, naar rollers, views whatever veels te omslachtig. Of probeer maar een korte omschrijving er in te proppen.

Had er een voor ons zelf gemaakt, voor op de mac en iPhone, maar uiteindelijk was de iPhone versie niet prettig. Nu hebben sommigen een iPad met zowel een app als één met een web interface. En dat werkt super, kuNnen ze nog kiezen ook. De web versie maakt verbinding met een Domino web server. De andere app plaatst het op schijf als xml en wordt ingelezen door domino. Beide zijn bedoeld als test app.

Mijn gedachte is dus, is het specifiek?, zelf maken of laten maken. Ben nu bezig voor een persoonlijke versie thuis.

Bijdrager
    man

Denk dat ik de simpele versie nodig ben, maar mijn vriendin is een uitgebreidere nodig. Nu heb ik al even wat recensies gelezen en: http://www.urenreg.nl lijkt voor mij de oplossing

Bijdrager
    McShamus

Ik gebruik de iPhone versie van ‘Billings’ i.c.m. de Mac versie. Syncen bij thuiskomst en alle uren staan bij de juiste klant/project. Het is alleen niet gratis.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.