7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    maartenmstr

iPhone app installeren (jailbreak)

Hallo, ik heb met xcode een iPhone app gemaakt. Nu wil ik heb installeren op mijn iPhone (jailbreak). Ik heb hem al in de Applications folder gezet en gerespring. Nu zie ik hen icoon maar als ik erop klik opent hij hem en sluit hem meteen. Weet iemand hoe ik hem moet laten werken?

P.S.: als en niet over programmeren voor jailbreak gepraat mag worden: sorry.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Marius1976

Weet je zeker dat de permissies van de app goed staan?

Geen idee of het daar mee te maken heeft (nog nooit voor iPhone geprogrammeerd) maar ik kan me indenken dat dat relevant is…

Bijdrager
    jackybe67

Installeer via Cydia, appsync 3.0.

Dit programma zorgt ervoor dat de app’s die je sleept naar iTunes gesyncroniseerd worden!
    Weet wel niet of dit gaat helpen met jouw programma.

Bijdrager
    maartenmstr
    ”jackybe67″

Installeer via Cydia, appsync 3.0.

Dit programma zorgt ervoor dat de app’s die je sleept naar iTunes gesyncroniseerd worden!
    Weet wel niet of dit gaat helpen met jouw programma.

Heb het gedaan en het werkt! Bedankt!!!:D

Bijdrager
    jackybe67

Graag gedaan:)

Bijdrager
    HerQ

Hoe heb je je app kunnen builden voor de iPhone dan? Of werkt je Simulater build ook? Lijkt me niet eigenlijk.

Als ik build voor iPhone Device krijg ik allerlei Code Signing warnings. Ik heb nu dus een losse installatie van Xcode 3.1.2 draaien waarbij ik de hacks heb toegepast om direct te runnen op een gejailbreakte iPhone, en dat werkt, maar in Xcode 3.2 werkt dat dus niet meer. Jij kunt dus wel je build in iTunes slepen en dan synchen? Dat heb ik nog nooit geprobeerd maar het lijkt me niet dat de Simulater build werkt.

Ik heb natuurlijk AppSync geinstalleerd.

Bijdrager
    Joshuhaha

Met de stappen 1 t/m 4 van deze guide kan ik nu met xcode 3.2 mijn apps compilen en installeren op mijn gejailbreakte iPod zonder een ADC account.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.