5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Guido Cornet

iphone agenda naar ical mac

Ik heb mijn iphone gesynced met m’n oude computer. Nu heb ik hem laatst met mijn macbook pro geupdate en nu kan ik niet meer syncen met mijn verouderde mac mini.

Nu heb ik alle contacten al gesynced vanaf de iphone naar mijn macbook, maar ik wil dit ook met mijn agenda doen.
    Ik ben bang dat als ik op synchoniseer druk hij alles van mijn iphone gooit en dan de info van deze mac erop zet. Dat zou een ramp zijn, want op de iphone staan allemaal nieuwe afspraken die niet in mijn ical van mijn computer en ook niet meer op de oude computer staan. Is er een manier om alle info van de iphone naar de computer te sturen?

Alvast heel erg bedankt.

Bijdrager
    Yggdrasil

Als je nieuwe afspraken hebt gemaakt op je iPhone en je synchroniseert hem met de machine waar de iPhone aan gekoppeld is (de laatste keer gesynchroniseerd) worden de nieuwe afspraken automatisch in iCal geplaatst.

Nog steeds weigerachtig?:grin:

Ik heb gisteren een afspraak voor woensdag op mijn iPhone ingevuld. Toen ik mijn iPhone synchroniseerde en ik iCal opende stond de afspraak er. Je moet hem dus wel aan de juiste Machine hangen. Als de iPhone gesynchroniseerd wordt met je Macbook, verbind je hem dus met je macbook.:smile:

Bijdrager
    Guido Cornet
    Niiiiiickk op 19 maart 2011

Als je nieuwe afspraken hebt gemaakt op je iPhone en je synchroniseert hem met de machine waar de iPhone aan gekoppeld is (de laatste keer gesynchroniseerd) worden de nieuwe afspraken automatisch in iCal geplaatst.

Nog steeds weigerachtig?:grin:

Ik heb gisteren een afspraak voor woensdag op mijn iPhone ingevuld. Toen ik mijn iPhone synchroniseerde en ik iCal opende stond de afspraak er. Je moet hem dus wel aan de juiste Machine hangen. Als de iPhone gesynchroniseerd wordt met je Macbook, verbind je hem dus met je macbook.:smile:

Ik kan niet meer syncen met de oude computer. De software op de telefoon is te nieuw voor de comp.
    Ik moet alle afspraken op m’n macbook zien te krijgen vanaf de telefoon.
    Is dat mogelijk, vast wel, en hoe.

Bijdrager
    Nickalicious

Je kunt door middel van MobileMe je agenda in de cloud zetten vanaf je iPhone als ik me niet vergis.

Bijdrager
    Guido Cornet
    Nickalicious op 19 maart 2011

Je kunt door middel van MobileMe je agenda in de cloud zetten vanaf je iPhone als ik me niet vergis.

tnx voor de tip, maar ik heb geen mobile me.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.