10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    youp.c

iPhone afstandsbediening headset kapot. Garantie?

Ik heb afgelopen november de iPhone 4S gekocht bij T-Mobile en voor de zekerheid een Pro Assist verzekering. Nu heeft gisteren de ‘afstandsbediening’ van de bijgeleverde headset het begeven, terwijl ik het (naar mij inzien) goed heb behandeld. Aangezien ik de headset pas drie maanden had ben ik niet van plan €30 neer te leggen voor een nieuwe die dan vervolgens misschien weer zo snel kapot gaat. , dus ik vraag mij af valt de headset onder de garantie? En indien niet, valt die onder de pro assist?

Heeft iemand ervaring met een kapotte headset binnen korte tijd na aankoop van iPhone of iPod?

Bijdrager
    boerke

Waarom stel je deze vraag? Je hebt ten eerste garantie, en ten tweede zo’n “nutteloze” verzekering.
    Je had beter vanavond kunnen bellen, en morgen een nieuwe afgeleverd kunnen hebben.

Geblokkeerd
    Bento
    boerke op 14 februari 2012

Waarom stel je deze vraag? Je hebt ten eerste garantie, en ten tweede zo\’n “nutteloze” verzekering.

Je had beter vanavond kunnen bellen, en morgen een nieuwe afgeleverd kunnen hebben.
    Bot.

Bijdrager
    juwlez

@boerke, wat een nutteloze reactie.

edit; @youp.c, beetje een vervelende situatie. Want jou provider heeft in principe niet zoveel te maken met de accessoires die er bij zitten (dus zij zullen het niet omruilen in de winkel voor je). Je hebt meestal 6 maanden fabrieksgarantie op de accessoires, maar omdat de provider alleen verantwoordelijk is voor het toestel zul je waarschijnlijk je toestel samen met je accessoires mee moeten sturen ter reparatie.

Bijdrager
    boerke

Wat is er hier in hemelsnaam bot en nutteloos?
    Je hebt sowieso garantie (ook op accessoires)….
    Je hebt zelfs een xtra verzekering, die volgens algemeen consumentenrecht nutteloos is.
    (kan hooguit de procedure versnellen)
    IPV een vraag op dit forum had je gelijk de vraag kunnen neerpleuren bij
    oftewel je provider, oftewel je verzekeraar. (of beide)

Bijdrager
    SunKeeper

En dan kunnen we het forum sluiten.

Oh ja, zoek de rest maar op Google op. Is vast te vinden.:wink:

Bijdrager
    boerke

En de uitslag…gewoon opgeruild?
    Je provider is verantwoordelijk….ook voor de assesoires..

Bijdrager
    juwlez

TS heeft niet eens meer zin om te reageren, verbaast boerke?

Bijdrager
    youp.c

sorry, was het topic helemaal vergeten, niet reageren was geen reactie op Boerkes reactie :lol:.

Ik wou 15 februari langs gaan bij de T-shop en ik had geen tijd om de dag ervoor de klantenservice te bellen (overdag had ik school). Ik wou liever van te voren weten of ik moest betalen, dan dat ik het ter plekke kreeg te horen, vandaar mijn topic.

Inmiddels heb de headset alleen kunnen inleveren, zonder de iPhone en kosteloos een nieuwe thuis ontvangen. Bij T-Mobile zat op headsets e.d. accessoires 12 maanden garantie.

Bijdrager
    boerke

Wacht eventjes, mijn reactie is blijk(schijn)baar compleet negatief en bot!
    terwijl ik eigenlijk (ok botweg) verwijs naar garantie.
    je hebt gedaan wat ik uiteindelijk heb gezegd, en nu heb je een nieuwe headphone…..

Boerke Rulez

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.