14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    koolmees

iPhone advies

Hallo forumleden,

Ik zit heftig te twijfelen om een 3G te kopen, maar ik weet niet zo goed wat de beste koopoptie is. Even alles op een rijtje:

– 8 GB
    – Ik wil ’t liefst zo weinig mogelijk betalen, maar wel genoeg kunnen smsen en bellen (100-200 smsjes)
    – Ik heb al een contract bij T-Mobile, dus dat zou aansluitingskosten kunnen dekken?
    – Is buiten T-Mobile een 3G kopen, los of met een abonnement van een andere provider betrouwbaar, beter?

Wat zouden jullie mij adviseren? Op iphoneclub.nl kun je ook al veel informatie krijgen, alleen ik weet niet echt wat het beste voor mij zou zijn. (Ik ben nog student, dus dat zou ook nog uit kunnen maken?)

Alvast bedankt,

Kees

Bijdrager
    JazzEye

Hier staat het toch duidelijk?

Bijdrager
    koolmees

Klopt, maar daar wordt + ik kan niet echt een oordeel trekken wat er nou het voordeligst zou zijn..

Kees

Bijdrager
    Oost

Ik heb gewoon een i150 abonnement. voor 29,95 in de maand heb je dan onbeperkt internet, 150 sms’jes en 150 belminuten. Wanneer je belminuten of sms’jes overhoud in een maand dan neem je dat aantal mee naar de volgende maand.

Je moet wel van tevoren even kijken of je dekking met T-mobile voldoende is in de regio waar jij woont. Maar omdat jij al T-Mobile hebt zal dat denk ik geen probleem zijn.

Daarnaast kun je natuurlijk voor meer dan 500 euro een iPhone uit België halen en daar dan je eigen zelfgekozen provider SIM-kaart in stoppen. Dan moet je echter dus wel naar België rijden en meteen meer als 500 euro betalen. Afhankelijk van wat je dan maandelijks gaat betalen aan je abo ben je meestal met zo’n iPhone over de lange termijn goedkoper uit.

Bijdrager
    JazzEye

Kom op Kees, beetje moeite doen… maak een tabel in een spreadsheet, wat berekeningen en dan kun je het vergelijken. Tenminste, zo zou ik het aanpakken.

Bijdrager
    koolmees