13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Afroman

iPhone abonnement overdragen

Hey all.

Ik heb al 2 jaar de iPhone 3G. Briljante telefoon, 4 is briljanter. Alleen staat deze op de naam van mijn vader.
    Nu wil ik het abonnement van zijn naam naar mijn naam overzetten. Jammer dat ik een stom PDFje kreeg en dus moet gaan wachten.
    -Hoe lang duurt het voordat het abonnement over is gezet?

edit: andere vragen verwijderd in verband met verwarring.

Bijdrager
    Rolf

Ben benieuwd of iemand dit bericht snapt. Ik zou me er bijna op abonneren…..

Bijdrager
    Realmusic

@rolf Idd.. geen touw aan vast te knopen..

@TS waarom vraag je niet een abbo aan op je eigen naam?? veel makkelijker toch??

Bijdrager
    Locusta

Ik kan hier inderdaad helemaal niets mee!
    En zoals Realmusic al zegt: waarom vraag je niet gewoon een nieuw abonnement aan?

Bijdrager
    Afroman

Omdat ik gewoon zonder gedonder mijn nummer wil behouden, en dan hoef ik geen extra kosten te betalen zoals aansluitkosten etc.

En wat ik gewoon wil weten is, hoe lang het duurt voordat het abonnement overgezet is naar mijn naam. Dan kan ik de iPhone 4 nemen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat moet je TMO vragen.

Je pa moet overigens de aanvraag indienen, niet jij. Je vader is immers nu de contracthouder en is de enige die gerechtigd is het contract om te zetten.

Bijdrager
    Afroman

Ja check, dat is nu geregeld. Maar ik vroeg me af of er nog gasten hier zijn met ervaring.

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Ik begrijp het nog steeds niet? :angry:

Geblokkeerd
    Anoniem

@ Scrooge:
    Dan is Anon toch een stuk dommer dan ik dacht….

@ Afroman:
    Ik weet wel dat het omzetten van mijn vrouw’s contract naar mijn naam+geboortedatum via de telefoon zo was gebeurd. Geen formulier voor nodig gehad.

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Z’n vraag begrijp ik wel, z’n verhaal niet. Je moet ook niet
    veel van Anon verwachten.

Bijdrager
    Flatchoo

Ik ben op dit moment met hetzelfde bezig. Mijn 3G abonnement loopt af en ik heb reeds een reservering staan voor de iPhone 4. Het overzetten is zo gepiept. Gewoon formuliertje invullen en klaar. Het duurt 4 weken(T-Mobile). Ik weet niet welke provider jij gebruikt, maar misschien kun je beter even wachten met het overzetten. Dat werd mij namelijk aangeraden. Het zit namelijk zo, omdat je een tweejarig abonnement hebt gehad en wilt verlengen heb je een bepaalde korting opgebouwd voor je nieuwe abonnement. Als jij jouw vaders nieuwe abonnement voordat hij is ingegaan op jouw naam laat zetten neem je die korting niet mee. Laat je het abonnement gewoon op jouw vaders naam verlengen en het daarna meteen overlaten zetten op jouw eigen naam dan is de korting van je vader niet verloren gegaan. Zo werkte het in ieder geval bij mijn T-Mobile abonnement.

Geblokkeerd
    Anoniem
    Scrooge op 19 augustus 2010

Z\’n vraag begrijp ik wel, z\’n verhaal niet. Je moet ook niet
    veel van Anon verwachten.

:heart:

Bijdrager
    Afroman
    Flatchoo op 19 augustus 2010

Ik ben op dit moment met hetzelfde bezig. Mijn 3G abonnement loopt af en ik heb reeds een reservering staan voor de iPhone 4. Het overzetten is zo gepiept. Gewoon formuliertje invullen en klaar. Het duurt 4 weken(T-Mobile). Ik weet niet welke provider jij gebruikt, maar misschien kun je beter even wachten met het overzetten. Dat werd mij namelijk aangeraden. Het zit namelijk zo, omdat je een tweejarig abonnement hebt gehad en wilt verlengen heb je een bepaalde korting opgebouwd voor je nieuwe abonnement. Als jij jouw vaders nieuwe abonnement voordat hij is ingegaan op jouw naam laat zetten neem je die korting niet mee. Laat je het abonnement gewoon op jouw vaders naam verlengen en het daarna meteen overlaten zetten op jouw eigen naam dan is de korting van je vader niet verloren gegaan. Zo werkte het in ieder geval bij mijn T-Mobile abonnement.

Dat is nog misschien wel een betere tip! Pas overzetten zodra ik mijn iPhone 4 heb. Thanks!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.