7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Alpha-sphere

iPhone abo sim gebruiken in een USB 3g modem

Ik heb rond ge-Googled maar ik kan er niet echt iets over vinden.
    Is het mogelijk om mijn iPhone abo simkaart te gebruiken in mij USB 3g modem?
    Ik wil namelijk in de trein op m’n laptop internetten. Die tethering hacks kan ook wel maar ik wil m’n iPhone software orgineel houden.

Inactief
    Anoniem

om de thetering te activeren hoef je geen jailbreak uit te voeren o.i.d.
    het is alleen een klein bestandje openen op je iphone

en als je je sim in een usb modem gaat doen ga je hoe dan ook gezeur krijgen want dat kan t-mobile zien…
    dus ik zou voor de thethering gaan… ik zal het bestandje ff voor je zoeken.

EDIT:

als je mij je e-mail geeft via pm dan kan ik het bestandje voor je sturen.
    die moet je dan openen op je iphone en klaar thetering doet het!

Bijdrager
    wouwout

ja hoor dat kan, je kunt zelfs bij t-mobile een duo simkaart aanvragen. kost geloof ik 20 euro. Hoef je niet steeds de kaart te verwisselen. T-Mobile staat dit niet toe, maar ik vraag me serieus af of en hoe ze dit gaan controleren.

Inactief
    Anoniem

Het USB modem heeft een Eigen Mac adres / imei nummer dit houd dus in dat die anders is dan de iphone
    en daaraan gaan ze het echt wel zien als je met die sim elke dag spontaan een paar uur zit te internetten in een ander apparaat!

Bijdrager
    wopper
    ”Steve

Het USB modem heeft een Eigen Mac adres / imei nummer dit houd dus in dat die anders is dan de iphone
    en daaraan gaan ze het echt wel zien als je met die sim elke dag spontaan een paar uur zit te internetten in een ander apparaat!

Ze kunnen het zien, maar wordt het gezien:D dat laatste denk ik niet.

Inactief
    Anoniem

ik denk dat het in dit geval wel gezien word
    ik kreeg toen mij iphone stuk was ook een brief van t-mobile (tijdelijk ander toestel gebruikt) met een waarschuwing dat de iphone sim officieel niet gebruikt mocht worden in ander toestel om te internetten

Bijdrager
    prullenbak
    ”Steve

ik denk dat het in dit geval wel gezien word
    ik kreeg toen mij iphone stuk was ook een brief van t-mobile (tijdelijk ander toestel gebruikt) met een waarschuwing dat de iphone sim officieel niet gebruikt mocht worden in ander toestel om te internetten

Dan zou ik meteen terugbellen en zeggen “ja hallo, mn iPhone is STUK”

Het zou toch te gek voor woroden zijn, stel: mijn iPhone gaat over een jaar stuk en ik regel een ander toestel, waar ik op kan internetten, om het 2e jaar mee vol te maken…dat zou dan niet mogen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.