10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    milann

[iPhone] aantal belminuten en sms

Ik heb dus 150 belminuten én 150 smsjes bij mijn iPhone abonnement.
    Als ik 1202 bel krijg ik het aantal minuten dat ik over heb, maar niet het aantal smsjes dat ik nog heb?
    En aangezien ik meer sms dan bel, wil ik wel weten hoeveel smsjes ik nog over heb.

Gr. Milan:D

Bijdrager
    MacBoot

de webapp van T-Mobile:wink:

Bijdrager
    milann
    ”MacBoot”

Zit die in de appstore:D?

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”milann”
    ”MacBoot”

Zit die in de appstore:D?

Nee op MyT-Mobile

Bijdrager
    milann

Oke dan, ik zoek hem even op! Thanks!

Bijdrager
    milann

Kan het toch niet vinden? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de link te geven?:mrgreen:

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”milann”

Kan het toch niet vinden? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om de link te geven?:mrgreen:

Die kan je niet geven aangezien je dan automatisch terug komt op de T-Mobile homepage. Even doorzoeken…

Bijdrager
    Martijn Snels

Zodra je bent ingelogd klik je op de banner zoals je die hier ziet:

Bijdrager
    hansmoonen

Je kunt dit ook gewoon op je iPhone instellen. Kijk even naar het instructiefilmpje op http://www.youtube.com/watch?v=xFA_KJyS1xo of de uitleg op http://iphoneblog.t-mobile.nl/2008/09/nieuw-de-t-mobile-belstatus-in-igoogle/

Veel succes ermee
    Hans

Bijdrager
    RiFF

Mijn bel- en smsbundel voor deze maand is nog niet geactiveerd, terwijl op de vorige factuur staat dat deze bundel al op 4-10 zou moeten aflopen. T-Mobile klantenservice heeft momenteel een wachttijd van weet ik niet hoe lang, dus ik vraag het eerst maar even hier. Heeft iemand hier ervaring mee?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.