18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    BleuFox

iPhone aansluitkosten?! [opgelost]

Hallo,
    Ik heb nu 2 weken de iphone 3G
    ik heb de i-300! en dat is 45 euro per maand…
    en ik zie op mijn internet facatuur dat het 75 euro is?

Dit komt door de aansluitkosten
    Is dit eenmalig of elke maand?

groeten tishje

Bijdrager
    tjetta

*zucht*

Aansluiten gebeurt toch maar éénmalig? Waarom zou je daar elke maand voor betalen?

Bijdrager
    BleuFox
    ”tjetta”

*zucht*

Aansluiten gebeurt toch maar éénmalig? Waarom zou je daar elke maand voor betalen?

Tja, dat weet ik dus niet?!
    Daarom vroeg ik het op OMT

Want op de voorbeeld factuur op T-mobile.nl staat de aansluit kosten gewoon erbij?…:?

Bijdrager
    Pim89

En je weet zeker dat je op de goede factuur kijkt?

Bijdrager
    roy

Ik begin mij soms echt af te vragen wat voor mensen dat toch zijn die een iPhone nemen en blijkbaar totaal niet weten wat ze eigenlijk aanschaffen en moeten betalen. En dit soort vragen kan je beter stellen bij T-Mobile Abonnee: 0800 – 7111 (gratis)

http://iphoneblog.t-mobile.nl/contact/

Bijdrager
    matthijsvdr
    ”BleuFox”
    ”tjetta”

*zucht*

Tja, dat weet ik dus niet?!
    Daarom vroeg ik het op OMT

Want op de voorbeeld factuur op T-mobile.nl staat de aansluit kosten gewoon erbij?…:?

misschien toch maar is je contract + algemene voorwaarden lezen voordat je tekent?

Bijdrager
    BleuFox

is al opgelost het is 1 malig maar staat nergens beschreven.
    OOK niet in de CONTRACT

Bijdrager
    matthijsvdr
    ”BleuFox”

is al opgelost het is 1 malig maar staat nergens beschreven.
    OOK niet in de CONTRACT

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/productinformatie/iphone/abonnementen.aspx

onderaan, en hij staat waarschijnlijk ook in de algemene voorwaarden die weer bij je contract horen

Bijdrager
    BleuFox

??

Bijdrager
    BleuFox

Ik heb het contract hier thuis liggen
    en het is maar 1 lullig a4tje

Bijdrager
    matthijsvdr

aangezien je niet zelf de link kan openen:

”T-mobile

Alle prijzen zijn inclusief btw, maar exclusief € 52,50 aansluitkosten (nu promotie: tijdelijk € 26,25). Meer informatie en voorwaarden zijn te vinden op deze pagina (pdf, 50 KB).

en algemene voorwaarden horen bij je contract. deze staan niet op het contract zelf maar horden er dus wel bij.

(lees je contract maar is goed, het staat er echt dat algemene voorwaarden er bij horen)

Bijdrager
    BleuFox

Nou dat staat echt niet in mijn contract wat ik heb gekregen….?:oops:
    ik heb ze gesproken en het is 22,00 euro Tijdelijk

maar bedankt,
    TJ

Bijdrager
    matthijsvdr
    ”BleuFox”

Nou dat staat echt niet in mijn contract wat ik heb gekregen….?:oops:
    ik heb ze gesproken en het is 22,00 euro Tijdelijk

maar bedankt,
    TJ

in mijn contract staat het wel, en ik geloof niet dat ze er niet zoiets als dit in hebben gezet:

Op deze overeenkomst zijn de algemene voorwaarden T-mobile abonnee van toepassing

of wat dacht je van de iphone prijzenlijst:
    http://www.t-mobile.nl/iphone/iphone_persoonlijk.pdf

anders gezegd, toch wat beter lezen volgende keer.

Matthijs uit

Bijdrager
    BleuFox

waar heb je hem gehaalt?

Bijdrager
    BleuFox

ik kan al je links niet openen hoor
    doe geen moeite

Bijdrager
    matthijsvdr
    ”BleuFox”

ik kan al je links niet openen hoor
    doe geen moeite

ooit gehoord van kopiëren plakken? > http://www.myfirstmac.com/

link komen uit op een andere site die omt gebruikt om wat geld ter verdienen, maar worden niet altijd goed door gelinkt

Bijdrager
    Erwin_ASD

Ik heb nu sinds 12 december een Iphone (I300 /16GB wit). Zoals bij vele nieuwe abonnementen betaal je aansluitkosten, alleen wist ik niet hoeveel dit was. Ik heb dit bij de aankoop gevraagd aan ’t mannetje in de T-Mobile shop, en die vertelde doodleuk dat er geen aansluitkosten zijn:?

Weekje later zag ik op de factuur dat er wel aansluitkosten in rekening is gebracht. Ik toch bellen en uitgelegd, meteen een klacht ingediend.. Eind van de rekening belde T-Mobile me een dag erna terug met excuus en de mededeling dat ik de tweede maand, dus deze, 50% korting krijg op mijn abonnementskosten. Altijd leuk!

:apple:

Bijdrager
    Neptunus

Dat doen ze wel meer… Ik zou vanaf augustus tot het eind van het jaar 50% korting krijgen omdat ik geen 3G-dekking heb in mijn regio terwijl werd beweerd dat dat wel zo is. In december zou alles kloppen…

Die 50% korting was er inderdaad, maar dat boeit me niet, ik wil 3G! En dat laat op zich wachten…

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.