7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    garuda26

iPhone: aankopen overzetten

Hallo,
    sinds iOS 9 (ik draai nu 9.0.2) kan ik mijn aankopen niet meer overzetten naar mijn iMac (10.10.5).
    Vroeger werden mijn apps gekopieerd naar /iTunes/iTunes Music/Mobile Applications maar dit gebeurd niet meer, niet tijdens een synchronisatie en niet wanneer ik kies “zet aankopen ….. over”)
    ik gebruik iTunes 12.3.0.44 en de iMac is “gemachtigd”
    wie weet raad?
    alvast bedankt voor de reacties!

Bijdrager
    Gilles0502

Ik heb ook last van dit probleem. Weet iemand of dit probleem ook in el capitan aanwezig is?

Bijdrager
    Kathy04

Ik heb vandaag zelfde probleem ontdekt. Ik gebruik iOS9 op mijn iPhone en el capitan op mijn macbook. Hoop dat iemand snel een oplossing vindt.

Bijdrager
    bupaul

Sinds vandaag heb ik dit probleem
    Ik krijg telkens de melding:

Deze melding komt zowel bij het maken van een back-up (HD en iCloud) als met synchroniseren.
    Ik heb alle instellingen goed staan en tot nu toe nooit problemen gehad.
    Foto’s waren wel normaal geïmporteerd.

Ik heb dit probleem overigens alleen met de iPhone 6S,
    de 5S van mijn vrouw heeft nergens last van.
    Mijn macbook heb ik al helemaal herstart evenals de iPhone maar dat helpt niets.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door  bupaul.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door  bupaul. Reden: extra tekst
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door  bupaul.

Bijdrager
    abbenhui

IK heb onderstaand kopieer uit een andere vraag:

Het lijkt er inderdaad op dat (app) aankopen niet meer overgezet kunnen worden. Heeft met ‘App Thinning’ te maken. Beetje vage actie van Apple.:-?
    Apple Developer Relations 18-Sep-2015 02:51 PM
    This issue behaves as intended based on the following: Apps are no longer transferred from iOS 9 devices. We are now closing this bug report. If you have questions about the resolution, or if this is still a critical issue for you, then please update your bug report with that information.
    http://apple.stackexchange.com/questions/206544/cant-transfer-purchases-from-iphone-to-itunes-in-ios-9

Bijdrager
    abbenhui

Ik heb onderstaand gekopieerd uit een andere vraag:

Het lijkt er inderdaad op dat (app) aankopen niet meer overgezet kunnen worden. Heeft met ‘App Thinning’ te maken. Beetje vage actie van Apple.:-?
    Apple Developer Relations 18-Sep-2015 02:51 PM
    This issue behaves as intended based on the following: Apps are no longer transferred from iOS 9 devices. We are now closing this bug report. If you have questions about the resolution, or if this is still a critical issue for you, then please update your bug report with that information.

http://apple.stackexchange.com/questions/206544/cant-transfer-purchases-from-iphone-to-itunes-in-ios-9

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 8 maanden geleden door  abbenhui.

Bijdrager
    jv65
    bupaul op 08 november 2015

Sinds vandaag heb ik dit probleem
    Ik krijg telkens de melding:

Deze melding komt zowel bij het maken van een back-up (HD en iCloud) als met synchroniseren.
    Ik heb alle instellingen goed staan en tot nu toe nooit problemen gehad.
    Foto’s waren wel normaal geïmporteerd.

Ik heb dit probleem overigens alleen met de iPhone 6S,
    de 5S van mijn vrouw heeft nergens last van.
    Mijn macbook heb ik al helemaal herstart evenals de iPhone maar dat helpt niets.

Zie: http://www.onemorething.nl/community/topic/reservekopie-werkt-niet/#post-2901487

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.