11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    nickwenneker

iOS5 beta en iTunes

Hallo allemaal,

En iPhone vraag deze keer.

Ik heb nu de laatste Beta versie op mijn iPhone 4 staan.
    Als binnenkort de ‘originele’ versie uit komt kan ik die updaten via mijn telefoon.
    Kan ik hem vervolgens dan ook aan iTunes 10.5 leggen. Zonder gekke fratsen.

Ik hoor graag van jullie

Groetjes Nick

Bijdrager
    BasiX

Dat moet je als developer toch wel weten neem ik aan?

Moderator
    Mac Daddy

@nickwenneker: Zou je je titel even kunnen aanpassen? Deze is nogal erg algemeen. Zeker gezien dit een Apple forum is.

De titel pas je aan door in je openingspost op je avatar te staan en te klikken op het pijltje wat dan verschijnt. Vervolgens kies je ‘bewerk’.

Bijdrager
    stavos

Hoe haal je nu je nieuwe beta versies binnen? Op diezelfde manier haal je straks de officiële release binnen. En dan ook op dezelfde manier installeren.
    Wat Bas al zegt, als developer zou je dit zelf moeten weten. Je hebt het immers ook voor elkaar gekregen om de beta versie te installeren.

En mocht het nou misschien heel toevallig en per ongeluk zo zijn dat je geen developer bent maar alleen je UDID hebt laten registreren (daar zijn er wel meer van.. :innocent: ), dan komen er tegen de tijd van de officiële release vast wel genoeg vragen over de installatie op het internet. En met wat geduld, goed zoekwerk en lezen hoe anderen het voor elkaar krijgen, kan jij dan ook de officiële iOS5 installeren.:wink:

Bijdrager
    GT1988

Over het algemeen veranderd in na de GM niets meer. Dus hoef je niks te updaten want je hebt dan de nieuwste versie al. En vanaf versie 5.1 o.i.d. zal je automatisch uit het beta stadium komen. Zo was het met 4.0 ook.

Bijdrager
    nickwenneker

Dank allemaal !

Ik weet nu hoe het zit.

Ook erg handig dat als je wilt updaten naar 5.1 als die straks komt, je weer uit het beta serquit weg bent.

Nogmaals dank

Groetjes Nick

Moderator
    Mac Daddy

Maar zou je toch alsnog je titel aan kunnen passen? Dan kunnen andere mensen met dezelfde vraag sneller dit topic vinden.

Moderator
    unSOUND
    GT1988 op 04 oktober 2011

Over het algemeen veranderd in na de GM niets meer.

Nou, niks… Zowel bij de laatste iOS versies, als bij de OS X releases zaten er verschillen tussen de GM en de daadwerkelijke release.

Bijdrager
    BasiX

De GM is nog niet eens beschikbaar.

Moderator
    Poezenbeest

Als straks de GM uitkomt, dan krijg je nu net als met de beta-versies een melding dat er een update is. Dat is de laatste melding die je krijgt voor 5.0. Bij de daadwerkelijke lancering van iOS5 krijg je geen melding van een update omdat de GM hetzelfde buildnummer heeft als de public release. Er is dus ook geen sprake van een update.

In het geval dat er een verschil is, zal je wel een melding krijgen, omdat het buildnummer anders is. Ik weet niet of als de seed van 5.1 beta komt je meteen een melding krijgt trouwens.

Bijdrager
    stavos
    Zerk op 05 oktober 2011

Als straks de GM uitkomt

Die is gisteren dus uitgekomen.. :sarcastic: Heb je nog geen melding ontvangen? :innocent:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.