18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Bob4171

iPhone 8gb

Hoi,
    Ik sta op het punt een 8gb iphone 3g te kopen.
    Ik wou eerst een 16gb , maar aangezien ik deze (tweedehands) nergens kan vinden voor een beetje reeele prijs, ga ik maar voor de 8gb.
    Mijn vraag is; Is 8gb wel genoeg?
    Ik heb ongeveer 2gb aan muziek , maar de hele apps-collectie komt er ook nog over.
    Bovendien heb ik nu net een vodafone abonnement afgesloten , dus ik moet daar ook nog even een Databundel overheen doen.

groet

Bijdrager
    KarelWillem

Denk even heel goed na voordat je wat gaat kopen.

Als je een Vodafone abonnement + data gaat afsluiten, kun je dan niet beter een nieuwe 3Gs bij ze bestellen inclusief abonnement?

Je bent dan niet zo heel veel duurder uit, maar hebt wel een iPhone die nog helemaal meekan met de nieuwste updates.

Bijdrager
    Taconew

Zoveel ruimte nemen de Apps ook weer niet in gebruik, je zal mogelijk alleen in het begin je hele telefoon volspammen met gratis Apps, daarna kun je verwijder je de Apps die je niet gebruikt (90% ;-)).

Verwacht niet dat je nog je oude iPod gaat gebruiken naast je iPhone, het is prettig om een “all-in-one” device bij je te hebben, dus denk even na of 2GB wel voldoende is voor je muziek.

Veel plezier ermee!

Bijdrager
    KarelWillem

Hij heeft maar 2Gb muziek, dus dat zal vast voldoende zijn. :lol:

En zet TomTom eens op je iPhone? Dan schiet je al lekker op met je Gb’s.

Bijdrager
    Bob4171

Het was mijn bedoeling om eentje te kopen hier in de buurt , een gebruikte , in Hoogland.
    @ Karelwillem
    Ik werk in een winkel , waar ik 100 euro per maand verdien , dus 3gs zit er niet in;)

Bijdrager
    KarelWillem

Goedkoopste all-in-one abonnement is 17,50 per maand.

Ik heb bij Studentmobiel een nieuwe iPhone 3gs all-in-one voor 22,95 per maand (en 29,95 in het tweede jaar) + 55 euro voor de iPhone.

Reken dan maar eens uit hoeveel goedkoper je uit bent met een tweedehands 3G.

Bijdrager

Ik heb hier nog een wiite 16gb 3G liggen:sarcastic:

Bijdrager
    WestSide

:O
    Ja maar vast niet voor 200.

Bijdrager
    WestSide

Iemand die zijn iphone nog kwijt wil voor 2oo?

Bijdrager
    Yggdrasil
    Bob4171 op 25 juni 2010

Ik werk in een winkel , waar ik 100 euro per maand verdien , dus 3gs zit er niet in;)

Offtopic:
    Als ik jou was, zou ik eens uitkijken naar een goedbetaalde job en dan maak je je droom van die iPhone alsnog waar. Ik verdien tot € 120 per dag… Alles ligt binnen handbereik, als je ‘r maar hard genoeg voor werkt (een spreukje van wijlen mijn grootvader).

Bijdrager
    WestSide

Wat doe jij dan voor werk?
    Kijk als kassiere bij de Ah , die een keer in de vijf weken stort , heeft ook niet echt snel zin.
    En ik ben 15 dus bijna niets mag.

Bijdrager
    Yggdrasil

Verder offtopic:
    Ik ben zeventien. Vorig jaar toen ik zestien was werkte ik in de Colruyt.
    Nu werk ik in een restaurant in Middelkerke (België) aan de Kust. Ik doe er de afwas en af en toe spring ik bij in de zaal. Het is enorm zwaar (12u dag, wat wellicht niet helemaal legaal is) (veel toeristen) maar ik verdien geld als slijk. Vorig jaar werkte ik bij een colruyt filiaal dicht bij huis en verdiende toen 1200 euro per maand (als jobstudent).(puur rekken vullen). Nu verdien ik dat in slechts 10 dagen:) Echt top een droomjob is het niet, 12 u staan afwassen is geen pretje, ookal krijg je dan wel 15 min. pauze. Ik zou toch ff rondkijken want 100 euro per maand is echt bitterweinig! Ik doe het puur voor het geld. Ik wil nl. binnenkort een iPhone 4 aanschaffen. ^^

Bijdrager
    WestSide

Ja ho is effe , je bent 17.
    ik ben 15 , het enige wat ik mag doen is vakkenvullen en krantenlopen.
    Maar krantenlopen verdient echt mega slecht.
    Ik heb een tijdje in de horeca gewerkt , maar dat gaat ook niet.

Maarja dan kan je je ouwe wel aan mij geven:-P

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb 2 weken in een APR gewerkt in Brugge toen ik 15 was als interim en verdiende toen ook al 8,35 euro per uur:) Normaal gezien wordt je betaald volgens een bepaalde norm, afhankelijk van je leeftijd. 100 euro per maand is echt bitterweinig!

Bijdrager
    WestSide

hmm..
    Net twee dagen geleden me loon binnen gehad , ik werk er 8 uur per week , en ik heb 170 euro gestord gekregen. Kan wel leuk gaan lopen zeuren bij amac hier om de hoek maar dat heeft ook geen zin want wat moeten ze nou met een jongen van 15?!

Bijdrager
    Hansi2124
    Niiiiiickk op 03 juli 2010

Verder offtopic:Het is enorm zwaar (12u dag, wat wellicht niet helemaal legaal is)

Lijkt mij inderdaad niet legaal. En dan nog maar 15 minuten pauze :slant:
    Het lijkt die iPhonefabriek in China wel. Hoewel jij dan toch wel meer verdient.

Bijdrager
    Yggdrasil

Bij die APR vulde ik de rekken aan en mocht heel af en toe een mac verkopen. @ Hansi; dat het wellicht niet legaal is heeft ook zijn voordelen. Ik kan zelf met mijn uren spelen en ze zijn toegeeflijk. Ik doe het puur voor het geld en als ik daarvoor net iets harder moet werken heb ik dat er zeker voor over!:)

Moderator
    Poezenbeest

Over legaliteit… De wetgeving in Nederland is zeer duidelijk anders van België als het gaat om kinderarbeid (of arbeid door jeugdigen).

De oorspronkelijke vraag was of 8GB voldoende zou zijn en ja, dat is doorgaans genoeg. Apps nemen (uitzonderingen daargelaten) slechts een paar MB in en dus kan je er een hoop op kwijt.

De vraag is echter of je aan een 3G moet gaan, misschien is een 3Gs een beter plan. Deze zijn met geberuikerssporen op Marktplaats voor onder de €150 te krijgen. De andere oplossing is inderdaad die van KW, namelijk eens kijken op studentmobiel.nl. Dertig euro per maand zou wel moeten lukken…

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.