7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    said98

iPhone

heey

Ik heb een vraagje: nou ik heb een iphone en heb daarvan de ontgrendelscode kwijtgeraakt toen heb ik zovaak geprobeerd dat ik uiteindelijk uitkwam op 21.845.398 minuten toen heb ik hem gereset door de home en uit knop in te drukken enzoww en toen gehersteld met iTunes maar toen gaf die iphone aan slide for emergencie call en zoww en de achtergrond is zo een soort apple kabel naar itune symbool en het zei iets van ja zet een simkaart erin heb ik gedaan maar er veranderde niks ?????????????????

alvast bedankt

Bijdrager
    jgmkoster

Zit er toevallig geen simlock op de desbetreffende iPhone? (Het kan zijn dat je iPhone simlockvrij was gemaakt na een jailbreak en dat deze nu dus is verwijderd omdat je je iPhone hebt hersteld.)

Offtopic: misschien is het verstandig om wat meer gebruik te maken van interpunctie, dat maakt je vraag waarschijnlijk beter lees- en begrijpbaar.

Bijdrager
    said98

ooooooooh ja een goede en ja zal de volgende keer mijn best doen ja ik ben Marokkaans en woon in a’dam wat wil je nog meer : )

Bijdrager
    Moriarty

Marokkaans of niet, je Nederlands is prima:)

We vragen alleen om wat meer leestekens ^^

Moderator
    Strifer

het is normaal dat je dat scherm krijgt als je een iPhone hersteld. soms blijft ie er een beetje op hangen en bij de iPhones hier was het voldoende om ‘m effe los te koppelen en vervolgens weer aan te koppelen.

er is een verschil tussen de simpincode en de ontgrendelcode. let daar op.

Inactief
    Anoniem

Beste,
    ik heb iphone 4 32GB, Swidisch, it was goed met gevey met mijn simkaart maar ik heb hersteld en nu vraagt de orgineelsimkaat dat heb ik niet,
    IMDI: 01 264900 972304 0

Bijdrager
    Yggdrasil

Copy/pasten over het ganse forum, kostaa? :slant:
    Ik kwam net een topic tegen waar exact dezelfde nonsens werd geplakt…
    http://www.onemorething.nl/community/topic/iphone-activeren-zonder-originele-sim/page/2#post-2293983

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.