11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Koekenbakker

Wat vinden we van de iPhone 8?

Wat vinden we van de iPhone 8 ?

De specs zijn indrukwekkend een mooie update, en draadloos opladen is nice.
    Maar het ontwerp anno 2017 voor 810€ is dat het nog wel waard ?

Zeker als we kijken naar futoristiche modellen als de mimix2, S8,Essential Phone voor 500-600.

Gaat deze telefoon het uberhaubt wel goed doen ?

Bijdrager
    gipsman

Ja. want veel mensen gaan door met de iPhone omwille van het iOS. Safety, reliable updates,
    syncing, herverkoopwaarde, noem maar op.

Bijdrager
    Shmoo

Ik vind de iPhone 8 als compleet product wel mooier dan nummer 10 maar het is beide geen speelgoed voor mij of iets waar ik warm voor kan worden. Ik heb gewoon een grote piemel dus dit soort dingen ook veel minder hard nodig. ?

Moderator
    Mac Daddy

De iPhone 8 is stiekem een 7s uiteraard. De iPhone 7 is/was een groot succes en dit is simpelweg een snellere/betere versie daarvan. De iPhone heeft meer nieuwe dingen en meer kans dat dingen niet meer zo werken als je gewend was. iPhone 8 zal vast nog wel goed verkopen, denk ik. Het is de vertrouwde iPhone.

Wij als Apple gekken kijken anders naar dit soort producten dan de gemiddelde smartphone/iPhone gebruiker. Vergeet dat niet. En iOS is ook belangrijk.

Bijdrager
    Koekenbakker

Wat gaat Apple volgend jaar doen met de iPhone 8s ? gaat die er komen en gaan ze het flikken NOG een keer hetzelfde ontwerp te gebruiken ? Damn ik hoop het zo:D echt de grootste truc/hussle in de geschidenis van dit soort dingen. Waar andere zich n slag in de ronte werken om n beetje marge te pakken, pakt Apple het eens even anders aan:) Petje af als t ze lukt.

Moderator
    Mac Daddy

Ik denk het niet. Ik denk dat we volgend jaar een opvolger van de X krijgen en de 8 gewoon ernaast blijven verkopen. Apple noemt de X de toekomst van de smartphone, dus vermoed dat ze meer in dat model gaan investeren.

Bijdrager
    SvS

De 8 is echt veel mooier dan 6/7 serie! 8-)

Gaat deze telefoon het uberhaubt wel goed doen ?

Als je het over de verkopen hebt: Niemand hier heeft een glazen bol. Als we het allemaal nu gaan bestellen, dan doet het goed, maar ik lees veel klachten over de prijzen. En de AAPL aandeel is na keynote event gezakt. (daarna niet meer gekeken) En desondanks, veel mensen hebben gewacht op de nieuwe modellen.

Als je het over telefoon zelf hebt, ja het is een mooi en goed ding.:angel:
    Ik zou zelf even wachten hoe snel de eerste berichten binnenrollen over krassen op ‘glazen’ achterwand.

Bijdrager
    Bugsy

Ik vind de 8,zo te zien, het geld niet waard als vervanger van mijn 7. Over de X kan ik nog even twijfelen.

Bijdrager
    SvS

Logisch. 7 is al hartstikke goed.

Bijdrager
    KarelWillem
    Koekenbakker op 13 september 2017

…Maar het ontwerp anno 2017 voor 810€ is dat het nog wel waard ?…

Ontwerp 2017?? .:)

De voorzijde is gewoon een iPhone 6. Ontwerp 2014 dus.
    En zelfs toen waren er al volop telefoons met minder vette bezels.

Inactief
    Anoniem

We hebben de iPhone 8 nog niet gezien, dus we vinden nog niks.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.