12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Pivni Pes

Iphone 7, aangeboden: vectorbestand t.b.v. zelf maken screenprotector

Mijn nieuwe iPhone 7 welke einde deze maand binnen zou komen is onverwachts afgelopen vrijdag afgeleverd.
    Uiteraard heb ik daar geen probleem mee;-)

Opzicht is de iPhone 7 (en ook de 2 voorgangers) een keur net toestel, alleen is de telefoon zo glad.
    Toen ik de iPhone 6 net had glee deze na ±2 maanden uit mijn hand en had ik al gelijk een scheur in het glas.
    In de afgelopen 2 jaren is deze telefoon met regelmaat gevallen en het glas zag er niet meer uit.
    Uiteindelijk heb ik een anti steenslag folie op de voorkant geplakt welke wij gebruiken op auto’s, deze folie is wat stroever en hierna is het vallen niet meer voorgekomen.
    Mijn voornemen voor de nieuwe telefoon was om deze folie gelijk aan te brengen, alleen bij mijn vorige telefoon heb ik dat niet zo deftig gedaan.

Met Illustrator heb ik 2 vector tekeningen gemaakt voor de voorzijde en de achterzijde van de iPhone 7 en ik dacht laat ik eens een keer sociaal zijn en deze met andere mensen delen;-)
    IPhone 7 vectoren

Het punt is alleen dat je een snijplotter moet hebben, maar er zijn in Nederland meer dan genoeg Sign bedrijven welke dit voor je kunnen uitvoeren.
    De tekeningen zijn precies passend en niet zo als de rommel welke via internet worden gekocht wat te krap is of uitsteekt.
    Je moet vragen naar een zachtere folie welke vervormbaar is, een harde folie is te glad en bied dan geen voordeel en een niet vervormbaar folie zorgt er voor dat de randjes los laten.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 7 maanden geleden door  Night. Reden: Titel verhelderd

Bijdrager
    janbertwedman

Ik heb mijn iPhones nog nooit laten vallen.

Bijdrager
    Pivni Pes

Sommige mensen zijn wat onhandiger wellicht;-)

Maar mijn vorige iPhone’s heb ik ook niet echt veel laten vallen, maar de iPhone 6 was een drama.
    Ze zijn wel erg glad en dat hoor ik toch wel vaker.
    De folie welke ik er op heb zitten zie je nagenoeg niet, alleen de achterkant is meer glossy, het is net piano black die een stuk minder gevoelig is voor krassen.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Pivni Pes,

Piano black heet bij Apple sinds de iPhone 7 “gitzwart”.

Bijdrager
    GoeieDag

Je kunt ook een hoesje gebruiken om de gladheid weg te halen.

Bijdrager
    Pivni Pes

Klopt, maar niet iedereen wil een hoesje.
    Ik niet in ieder geval.

Moderator
    Night

We kunnen ook gewoon “Dank je wel voor de genomen moeite het hier op de site te zetten” zeggen.

Bij deze:-)

Bijdrager
    Pivni Pes

Geen dank, graag gedaan(y)

Bijdrager
    Niels

Waarom kijk je niet naar een (blanco) skin van DBrand?

Bijdrager
    Pivni Pes

Omdat ik daar nog nooit van gehoord hebt.
    Het ziet er zeker zeer gaaf uit, en de folie is van 3M, 1080 cast vinyl.
    Dit gebruiken wij om auto’s mee in te pakken.
    Ze hebben we een super perfecte vector tekening gemaakt, kost redelijk veel tijd en proberen.
    Ik ga er gelijk een bestellen voor mijn Macbook;-)

Moderator
    Mac Daddy

DBrand is, geloof ik, ook erg veelzijdig. Maken voor een heleboel tech-apparaten skins.

Bijdrager
    Pivni Pes

Even een tijdje naar foto’s op hun site zitten kijken, maar ze hebben het goed uitgewerkt.
    Vandaag heb ik een nieuwe kleur van 3M binnen gekregen, zwart/rose metalic, super gave kleur.
    Deze nieuwe kleur hebben ze helaas nog niet en ook geen skin voor mijn nieuwe Macbook.
    Ach, de folie heb ik al en het tekenen van de layout van de Macbook is niet echt complex, helaas moet ik nog beina 2 weken wachten op levering.
    De tekeningen zou ik hier ook wel weer delen, misschien heeft iemand er wat aan.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.