11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    ramonvanrijsbergen

iPhone 7 reserveren

Weet iemand hoe het dit jaar in z’n werk gaat met het voorbestellen van een iPhone 7 om hem op 16 september in een store op te komen halen? Komt hier nog een speciale site voor? Of moet je het gewoon bestellen, zoals je het ook zou bestellen als je het thuis zou willen laten leveren met een optie op dan een store te selecteren?

Bijdrager
    Shmoo

Je moet denk ik eerst de Facebook pagina van Apple Liken en een Tweet plaatsen om in aanmerking te komen voor de eerste lading iPhones.

Bijdrager
    hokkie

Als je kunt pre-ordenen, had Apple dit wel bekend gemaakt denk ik. Als ik jou was zou ik op 16 september om 00:01 uur de wekker zetten en online bestellen.

Bijdrager
    roosenton2

in duitsland zag ik toevallig dat je de iphone bij je provider kunt laten reserveren.Maar ik vind de berichten/commentaren hier minimaal……Teleurgesteld? Ik vind het zelf niet echt een grote verandering/verbetering maar ja wie ben ik …heb genoeg aan de 5s.Mijn vrouw wil een nieuwe maar ik denk echt serieus om haar gewoon de 6s te laten kopen…..

Moderator
    Raymon Mens

Er komt een speciale pagina op Apple.com om te reserveren. Voorgaande jaren was dit: https://reserve.cdn-apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone/availability. Die doet nu nog niets, maar morgen wel i guess.

Een extra tip is het om het ook via de Apple Store-app te proberen. Die wil nog wel eens sneller bijgewerkt zijn.

Moderator
    Mac Daddy

Is het trouwens niet zo dat Apple in de VS de iPhones op 16 september levert en dat wij ze dan kunnen bestellen? Zo interpreteerde ik de info van de keynote namelijk.

Bijdrager
    lordoftheflatbush

Elke keer hetzelfde liedje. Heel veel gossip en hype over de vraag die “off the charts” is. Vorige jaar gewoon naar de Apple shop gegaan en alles was op voorraad.

Bijdrager
    penseel

Bijdrager
    maxtje

Als je hem reserveert, moet je dan al direct online betalen of kun je er in de winkel de 16de om en daar betalen?

TIA

Bijdrager
    Appleliefhebber

Als jullie goed hebben opgelet tijdens de Keynote weten jullie dat je hem morgen vanaf 9:00 kan pre-orderen bij Apple en vele andere winkels als Coolblue. Dit komt omdat Apple voor de eerste keer bij de eerste groep landen zit. En als je morgen optijd ben heb je hem met een beetje geluk 16 september in huis!

Bijdrager
    catvlek2

Ja, er is een reserveringsysteem. Houdt dit in dat als je een iPhone reserveert je deze volgende week vrijdag zelf moet ophalen in de Apple store? of kan je kiezen voor bezorging? En moet/kan je meteen morgenochtend betalen? moet je betalen in de Apple Store zelf dan volgende week? Veel onduidelijkheid :/

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.