16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    ksx

Iphone 7 met of zonder hoesje ?

ben benieuwd hoe iedereen zijn Iphone 7 gebruikt… met of zonder hoesje:)

Bijdrager
    mhoeve

Ik heb dan wel nog een iPhone 6, maar verbaas me er altijd nog over dat er mensen zijn die geen hoesje om hun smartphone gebruiken. Je koopt toch geen dure iPhone met grote kans op beschadiging zonder enige vorm van bescherming? Ik gebruik al jaren tot volle tevredenheid lederen hoesjes van het Spaanse merk Piel Frama, en dan de uitvoering die zowel de voor- als achterkant beschermt. Nooit enige schade gehad en het gebruiksgemak blijft gewoon behouden.

Bijdrager
    Shmoo

Zonder natuurlijk!

Wippen doen echte mannen ook zonder condooms..

Bijdrager
    Hyrax

iPhone 7 Plus, mét hoesje (Decoded Leather Back Cover)

Shmoo op 14 december 2016

Zonder natuurlijk!

Wippen doen echte mannen ook zonder condooms..

:roll: Good luck with them STD’s then

Bijdrager
    jonahke

Ik gebruik een hoesje, maar ik merk wel dat er ook net door het hoesje kleine krassen op de achterkant komen.

Bijdrager
    Tomac5

Ik heb een iPhone 5 gekocht in 2012. Nooit een hoesje gebruikt.
    Vind een hoesje niet fraai. Altijd in een broekzak zonder sleutelbos, dan blijft ie mooi.

Bijdrager
    rdg05

Gewoon met orgineel apple hoesje.
    Met een glasprotector op het scherm.

Bijdrager
    Jochemz

Een 6 zonder hoes, altijd al.

“Je koopt toch geen dure iPhone met grote kans op beschadiging zonder enige vorm van bescherming?”
    mhoeve

Zie ook nooit een Porsche in het noppenfolie rijden…

Bijdrager
    janbertwedman

Zonder hoes alleen screenprotector, met hoes vern*k je het design

Bijdrager
    SvS

Ik zoek alleen naar mooiste èn functionele hoes, die ook beetje betaalbaar zijn. Liefst van leer of zgn. Spigen-kwaliteit. Zo heb ik backcase bij mijn 5s waarin 2 pasjes passen. Dat was mijn voorwaarde, via amazon .de besteld. Flip- en bookcase was ik al op uitgekeken.

Waarom hoes? Ik heb 5s al paar keer laten vallen, het is nog steeds spijtig om die deukjes te moeten blijven zien, maar de schade was echt veel erger geweest als ik de vorige backcase niet had. (elk half jaar ongeveer nieuwe) het heeft niks te maken met verneuken van Apple design. iMac, Macmini, laptop hebben ook geen ‘bescherming’. Bij iPhone vind ik dat toch weer een ander verhaal… Maar iig geen screenprotector, hiermee vind ik het dan wel weer meer ‘plastic’ aanvoelen.

Bijdrager
    Pi

Gebruik een bumper van Rhinoshield om mijn iPhone 7. Bescherming tegen vallen en vind zelf dat je zo een beter grip hebt.

Ik verbaas me zelf altijd over hoe mensen met zo’n duur apparaat als een iPhone omspringen. Door de bumper zijn voor en achterkant niet beschermt, maar heb er nog geen krasje op zitten.

Bijdrager
    SunKeeper

Ik verbaas me sowieso over al die vallende iPhones.

iPhone 4: bijna 6 jaar oud, nooit een hoesje, alleen achterpaneel vervangen ivm krasjes. Apparaat nog steeds als nieuw, ruim twee jaar intensief gebruikt.
    Meerdere iPhone 5-exemplaren, nooit een hoesje, geen schade. Verkocht.

iPhone 5S: ruim twee jaar zonder hoesje, niets aan te zien. Overgenomen door mijn vader, die heeft nu wel een backcase, maar is voor werk in de buitendienst, ruwe omstandigheden.

Nu een iPhone SE, wederom zonder hoesje. Apparaat zelf is ook behoorlijk degelijk volgens mij, vergelijkbaar met iPhone 4.

Bijdrager
    MacAanZee

Mijn iPhones 4 en 5 gebruikte ik met heel cool inschuifhoesje van Freitag (stevig materiaal gemaakt van vrachtwagendekzeilen. Erg stevig, mooi, elk hoesje uniek, van binnen zacht en in een seconde eruit te halen. Mijn iPhones gebruikte ik altijd ‘naakt’ in m’n hand omdat ik optimaal wil genieten van functies, materiaal en design. Maar sinds de komst van de iPhone 6 ben ik gegaan voor een 6 Plus. Groot en vooral erg glad ding, dat te makkelijk uit m’n handen gleed.

Na teleurstellend gebruik van een wit-rose leren Apple hoesje, meer dan 60 euro en na een week of zes al zó lelijk dat het er echt niet meer uit zag, heb ik een volledig transparant gelhoesje gekocht. 10-15 euro, helemaal doorzichtig, dus je ziet het hele design. Het beschermt bij vallen en geeft vooral een veel betere grip. De iPhone valt veel minder vaak uit m’n handen. Nu met m’n iPhone 7 Plus Jet Black (de Rolls Royce onder de iPhones:) ) heb ik weer zo’n gelhoesje. Bevalt bijna net zo goed als bij mijn witte iPhone 6 Plus.

Ik merk alleen dat er minuscule kleine puntjes in het materiaal van het hoesje zitten, waardoor de achterkant iets minder diep zwart lijkt. Ik ga nog op zoek naar een gelhoesje dat dit niet heeft. Ook zie je op het zwart vaak stof op het scherm en langs de randen van het hoesje. Dat haal ik regelmatig weg. Er beschadigt weinig. Het enige dat tot nu toe beschadigt is de zwarte lak op de antennestreep bovenop. Die glimt bijna niet meer. Voor de rest heel tevreden met m’n Jet Black.

Wat ik dan weer niet begrijp is de mensen met die foeilelijke (vind ik) dubbele hoesjes. Lastig in gebruik. Lastig bij bellen. Heel lastig bij fotograferen. En idioot om te zien. Vreemde gewoonte. Maar ja…in Noord-Holland zeggen we: “ieder z’n meug!”

Bijdrager
    SvS

Idd, ieder z’n meug.
    Worden jouw transparante gelhoesjes dan niet beetje gelig na verloop van tijd, @macaanzee?

Wat ik dan weer niet begrijp is de mensen met die foeilelijke (vind ik) dubbele hoesjes. Lastig in gebruik. Lastig bij bellen. Heel lastig bij fotograferen. En idioot om te zien. Vreemde gewoonte.

Daarom was ik daar op uitgekeken, ja. Je bedoelt bookcases en flipovers?

Bijdrager
    SunKeeper

Meer de combinatie daarvan; flipcase.

Nog vreemder ziet er er uit als mensen een iPad Pro als DSRL denken te willen gebruiken en dan met zo’n klep staan te wapperen.

Bijdrager
    SvS
    SunKeeper op 15 december 2016

Nog vreemder ziet er er uit als mensen een iPad Pro als DSRL denken te willen gebruiken en dan met zo’n klep staan te wapperen.

Hahah ja idd…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.