One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPhone » iphone 7 batterijduur sinds laatste update

iphone 7 batterijduur sinds laatste update

Profielfoto van syledy

syledy op 16 juni 2017 #

Sinds de laatste iOS update 10.3.2 op m’n nog geen jaar oude iphone 7 moet ik ‘m minstens drie keer per dag opladen terwijl hij op energiemodus staat. Daarvoor deed ik dat 1 keer per dag. Ik doe er niets nieuws of anders mee als daarvoor, kan ook geen app ontdekken die energie vreet. Is het slechts wachten op weer een nieuwe update, of heeft ook het warme weer ermee te maken?

Profielfoto van Bart119

Bart119 op 16 juni 2017 #

Op een iPhone SE heb ik geen last van een lege batterij door de update of het warme weer, ze gaat misschien iets minder lang mee als een jaar geleden maar ik zing het er nog prima een hele dag mee uit bij vrij regelmatig gebruik.

Het rare wat ik al wel ondervonden heb, dat ik als er een update beschikbaar is, en ik draai nog de oude software, dat dan mijn batterij aan sneltempo leeg geraakt.

Profielfoto van vuurvreter

vuurvreter 6 maanden geleden #

3x per dag opladen heb ik niet, maar hij moet wel vaker/eerder onder lading.

Tip
Gebruik je facebook veel?
Gooi de app eens van je telefoon en maak een safari snelkoppeling naar facebook.
Dat scheelt al een heel stuk stroom verbruik.

Profielfoto van Pete.Z

Pete.Z [moderator] 6 maanden geleden #

Heb ik gelukkig geen last van, en lijkt mij dat het niet door de update komt, dan zouden er vast meer klachten komen.
Misschien schoon installeren, dat lost vaak dat soort dingen op.

Profielfoto van Q-collective

Q-collective 6 maanden geleden #

Heb je dit artikel al gezien? Is een goede eerste stap.

Mocht dat niet baten, probeer inderdaad eens een schoon herstel (dus, terugzetten naar fabrieksinstellingen zonder het terugzetten van de backup) en kijk wat er gebeurt. Komt het probleem nog steeds voor, wordt het tijd voor een hardwarematige diagnose / reparatie. Zo niet, was het inderdaad een softwarematig probleem.

Profielfoto van syledy

syledy op 19 juni 2017 #

Dank allen, ik ga het allemaal eens proberen en als de winnende oplossing ertussen zit laat ik het hier weten.

Profielfoto van MoNdO GeNeRaToR

MoNdO GeNeRaToR op 19 juni 2017 #

Check eens met Coconut battery hoe je batterij ervoor staat.

Profielfoto van Barika Cala Saidah

Barika Cala Saidah op 20 juni 2017 #

Coconut battery, een echte aanrader!
Heb het gebruikt sinds de dag dat Raymon er een artikel over schreef!

Over dit topic

Gestart op 16 juni 2017 door syledy

Laatste reactie door Barika Cala Saidah

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?