11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    lennardfa

iPhone 7 batterij erg warm en valt uit

Mijn iPhone 7 heeft kuren… sinds eergisteren, ik pakte Mn iPhone en deze was erg heet (lag op dat moment niet aan de lader) even later pakte ik hem weer en was die nog steeds erg warm en de batterij 8% procent. Terwijl die nog geen 5 minuten daar voor nog op +- 80 procent was. en nu vandaag weer precies het zelfde. Was weer erg warm en viel gelijk naar 3%…. ik heb dit nog nooit gehad, is hier een oplossing voor of een bekend probleem? Of moet ik er even mee heen gaan.

Bijdrager
    GoeieDag

Herstart ‘m in ieder geval eens even.

Bijdrager
    lennardfa

Dit heb ik al gedaan maar helpt helaas niks

Bijdrager
    MacAanZee

Vreemd! Wat heb je ervoor gedaan? Gamen? Of iets speciaals? Zoiets zou niet moeten voorkomen. Eventueel naar Apple gaan ermee. Of eerst even bellen.

Bijdrager
    pruus

Gevalletje Applecare!

Moderator
    Mac Daddy

Van een game kan je iPhone warm worden ja, maar met je handen moet je hem nog wel kunnen aanraken. Als ie zomaar warm/heet werd, dan is dat foute boel. Daarbij is het extreme springen van het percentage aantal ook geen goed teken. Dat hoeft niet gelijk een hardware probleem te zijn, maar in combinatie met de warme batterij, acht ik die kans groot.
    Contact op nemen met Apple (of de partij waar jij hem gekocht hebt) lijkt mij erg verstandig.

Bijdrager
    lennardfa

, zelf als ik niks doe wordt die heet, de eerste keer zat die in Mn broekzak en voelde ik het opeens, en de 2e keer lag die op tafel en toen ik hem pakte was die weer erg warm en bijna leeg. Ik kan hem nog prima vast pakken hoor, maar gewoon warm is die.

Moderator
    Mac Daddy

Dan is het dus echt een kwestie van contact opnemen, want de iPhone kan veel, maar zou niet een warmhoudplaat moeten zijn.:wink:

Bijdrager
    lennardfa

apple care maar even gebeld, waarschijnlijk is het de muziek app en youtube app die bij geen gebruik van die apps toch batterij verbruiken, zodra het weer gebeurt moet ik een reset doen (power knop en geluid knop indrukken) dan weer kijken bij batterij verbruik, en als er dan bovenaan nog steeds de muziek app en youtube app staat, moet ik de telefoon naar fabrieksinstellingen doen en dan weer opnieuw de software er op.

ik ben benieuwd.

Moderator
    Mac Daddy

Als het dat echt is, dan is dat mooi.
    Waren die apps nu bij jou hoog in batterijverbruik dan? En heb je die zelf veel gebruikt?

Bijdrager
    lennardfa

ja youtube en muziek gebruik ik wel het vaakst, muziek was 26% deze 24 uur. het lijkt mij dat dit wel klopt aangezien ik erg veel muziek luister. maar ik zal af wachten. vandaag geen last van gehad dat de batterij ook raar deed

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.