7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Witte Haai

Iphone 7+ 32gb NIEUW goedkoper via Ebay: Addertje onder het gras?

Hallo mensen, Ik overweeg een Iphone 7+ 32gb NIEUW -via Ebay vanaf €520,- te kopen. Dat is aantrekkelijk geprijsd. Want kijk ik op Tweakers Pricewatch, dan is de laagste prijs €641,-.

.

De Duitse verkoper waar ik ‘m zou bestellen, staat op Ebay vermeld als ‘topverkoper’. Dat moet dus ‘betrouwbaar’ zijn. Ja, de iphone moet natuurlijk niet buiten garantie periode stuk gaan. Maar ja, m’n huidige iphone 5S doet het na 2 jaar ook nog prima. Maar het wordt ook weer ‘ns tijd voor ’n update.

.

Maar het prijsverschil €520,- vs €641,- vind ik wel opmerkelijk. Kortom: Wat kan de reden van dat prijsverschil zijn? En wie heeft hier ervaring met apple hardware kopen via Ebay?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door  Witte Haai.

Moderator
    Pete.Z

Volgens mij wie neu, dus “als nieuw”.

staat in omschrijving ook als “nieuw,overig” en dat betekent:

Nieuw: Overige (zie details): Een nieuw, ongebruikt object zonder enige slijtage. De oorspronkelijke verpakking kan ontbreken of de oorspronkelijke verpakking is geopend of niet meer verzegeld. Een nieuw object met een fabrieksfout of andere kleine foutjes.

verder kan je er van uitgaan dat een topverkoper betrouwbaar is, en heb je op Ebay prima kopersbescherming, zeker als je met paypal betaald.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door  Pete.Z.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door  Pete.Z.

Bijdrager
    Witte Haai

Duidelijk. Dank je wel voor je antwoord.

De iphone is trouwens in bestelling.

Bijdrager
    janverweij

Via de Applestore 529€, dus zo goedkoop is hij niet

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@witte Haai, PeteZ,

zal dus “gewoon” een gerepareerde telefoon kunnen zijn wat de NL handelaartjes hiet graag “refurbished”noemen…,

wat Apple hier ooit geintroduceerd heeft, er gaat dan ook altijd een nieuw kastje om waardoor het er echt als nieuw uitzag.

? Toch weer als te mooi lijkt om waar te zijn, dan…….

Moderator
    Pete.Z

Refurbished moet op Ebay duidelijk aangegeven worden, maar het zou wel bv een demo model kunnen zijn uit de winkel.Sowieso geen nieuwe maar “wie neu”

Bijdrager
    macconsultants

<p class=”cite”>janverweij op 14 september 2018 om 09:38</p>
    Via de Applestore 529€, dus zo goedkoop is hij niet

Dat is een iPhone 7 en geen iPhone 7 Plus.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.