9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    tav

iPhone 7

Mijn vriendin heeft nu nog een 5s in gebruik maar die begint kuren te krijgen ( batterij ..). … is het een goed idee om nu nog een nieuwe 7 te kopen , deze zijn nu te koop aan  380 euro en zouden ook nog ios 14 aankunnen binnenkort .
    ze zou deze zeker een jaar of 2-3-4 willen gebruiken .

Moderator
    Night

Ik denk dat ná de volgende iOS update die voor de deur staat (iOS 14), de iPhone 7 al ‘obsolete’ zal worden. Als je de iPhone zeker nog een aantal jaren wil voorzien van de laatste versie iOS, kun je denk ik beter voor de ‘8’ kiezen. Is op langere termijn een recente versie van iOS geen must, dan zal de 7 zeker een prima telefoon zijn.

Bijdrager
    Shmoo

Niet voor die prijs. Zeer zeker niet.

Bijdrager
    SvS

Ik gebruik 7 nu. Prima telefoon, maar als ik nu eentje zou kopen van onder de €500, dan de nieuwste SE (2020).

Of toch de 8 (2017) pakken die nu wellicht in de SALE zou moeten komen, ik zie alleen nog steeds geen kortingen. Her en daar is SE zelfs goedkoper dan de 8, schandalig eigenlijk. Is dat nog te duur, dan is 7 (2016) op zich prima, maar dan idd iets goedkoper proberen te vinden.

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

ja de SE uiteraard

Bijdrager
    TheBigZ

Inderdaad, ga voor de SE 2020.

64GB: €456
    128GB: €504
    256GB: €600

(Prijzen bij de providers in combinatie met sim-abbo)

Bijdrager
    tav

Volgens vele sites en mededelingen zou de iPhone 7 toch ook ios 14 krijgen

Bijdrager
    Shmoo

Natuurlijk krijgt de iPhone 7 iOS 14 ondersteuning. iOS 15 is er ook heel erg aannemelijk omdat de telefoon begonnen is bij iOS 10.

iPhones 5s heeft 7 generaties ondersteuning voor iOS gekend. Normaal/gemiddeld is 5 versies.

Ik denk alleen dat een iPhone 8 (of nog beter SE2020) een extreem veel beter toestel is.

Bijdrager
    tav

Het is een iPhone 8 Plus geworden

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.