11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    keennan.debie

iPhone 6S duurder als voorganger?

Ik had onlangs een ‘debat’ met een vriend of Apple de iPhone 6S weeral duurder zal maken als zijn voorganger. Ik weer dat hij nog niet uit is en er nog niets zeker is, maar wat denken jullie? Zal de iPhone 6S duurder zijn als zijn voorganger?

Bijdrager
    tomhhw

Nee, zoals elk jaar zal de iPhone niet in prijs verschillen. Dit kan je nu echt met 99,9999999% zekerheid zeggen aangezien er ook geen grote (hele dure) nieuwe dingen in zitten, maar het dus vooral een standaard update op de 6. (snellere processor, ietsje betere camera, een nieuwe functie alleen voor de nieuwere generatie iPhones etc.) Vergeet ook vooral niet dat ze dat makkelijk voor dezelfde prijs kunnen doen, omdat de onderdelen van de iPhone 6 natuurlijk al weer een stuk goedkoper zijn in vergelijking met vorig jaar (alleen merk je het tot nu toe niet in de prijs) , waardoor ze wel wat nieuw spul dr in kunnen proppen.

Bijdrager
    maximiliaan

duurder dan:evil:

Geblokkeerd
    Anoniem

Vast wel, Apple zijn stel gierige tering honden aan het worden. Brengen ze een 6s uit met de optie om 4k te filmen en vervolgens maar 16GB opslag. Als ze echt maar 16GB als basis model uitbrengen kunnen ze mn ballen zuigen (niet dat Tim daar vies van is). Ik koop hem toch niet maar de Apple manier om mensen een een extra 100 euro uit de zak te kloppen door als basis maar 16GB te leveren vind ik echt niet meer kunnen in 2015.

Bijdrager
    IGBA
    Usain op 04 september 2015

Als ze echt maar 16GB als basis model uitbrengen kunnen ze mn ballen zuigen (niet dat Tim daar vies van is)

Hoezo dat, Usain? Leg eens uit… Eigen ervaring misschien?:angel:

Moderator
    Pete.Z

Er zijn hele volksstammen, waaronder ik, die aan 16GB genoeg hebben….

Bijdrager
    jf

Ik niet. Maar ja, ik ben dan ook zo’n sukkel die zijn muziek nog gewoon op z’n mobiel heeft staan en niet streamt, omdat de databundel hem ook niet op zijn rug groeit – en er nog wel degelijk blinde vlekken in de netwerken zitten, zelfs in de randstad.

En ik geloof er geen barst van dat de 6S niet duurder zal zijn dan de 6. Alles is (fors) duurder geworden bij Apple de laatste tijd, ook al is de performance vergelijkbaar of minder. Kijk maar naar de MacBook Pro 15″ modellen. Geen significante upgrade, maar wel een paar honderd euro duurder.

Bijdrager
    Unlock32
    Usain op 04 september 2015

Vast wel, Apple zijn stel gierige tering honden aan het worden. Brengen ze een 6s uit met de optie om 4k te filmen en vervolgens maar 16GB opslag. Als ze echt maar 16GB als basis model uitbrengen kunnen ze mn ballen zuigen (niet dat Tim daar vies van is). Ik koop hem toch niet maar de Apple manier om mensen een een extra 100 euro uit de zak te kloppen door als basis maar 16GB te leveren vind ik echt niet meer kunnen in 2015.

En? Ik snap eerlijk gezegd niet dat iemand zich druk kan maken over de inhoud van een portemonnee van een ander.

Bijdrager
    Ewout

Apple heeft z’n spullen niet duurder gemaakt, maar er is een serieuze koerswijziging doorgevoerd. Hier in Noorwegen was die ook fors te noemen. Toch krijgt Apple daar niet direct meer centen door binnen. De koersen waren al maanden uit balans tussen de Euro en de Dollar.

Bijdrager
    Joffry
    Pete.Z op 04 september 2015

Er zijn hele volksstammen, waaronder ik, die aan 16GB genoeg hebben….

Ja Pete, maar ze moeten straks misschien wel belasting betalen

Bijdrager
    IGBA
    Joffry op 05 september 2015

Ja Pete, maar ze moeten straks misschien wel belasting betalen

Maar waarschijnlijk niet. Lees het originele bericht van Bloomberg maar eens, in plaats van die FUD van Nu.nl.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.