7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Obrecht

iPhone 6s: Automatisch dimmen/scherm lock van het scherm uitschakelen

Ik wil graag het automatisch dimmen en scherm lock van mijn iPhone 6 afzetten.
    Dit om op mijn fiets de applicatie ‘Knooppunter’ steeds actief te laten zijn op mijn scherm als ik aan het fietsen ben.
    Vroeger was er bij ‘Instellingen – Algemeen – Automatisch slot’ een optie ‘Nooit’ voorzien.
    Dit bestaat niet meer. Ik heb een iPhone 6s met OS versie 9.3.2
    Iemand een idee?

Bijdrager
    neelflick

eigenlijk hetzelfde alleen is het naar onder verplaatst het staat boven datum en tijd

Bijdrager
    Obrecht

Bedankt voor feedback… helaas vind ik deze optie toch niet terug.
    In het instellingenscherm ‘Algemeen’ vind ik volgende opties terug:
    – …
    – Ververs op achtergrond
    – Automatisch slot
    – Beperkingen
    – Datum en tijd
    – Toetsenbord

In de optie ‘Automatisch slot’ vind ik enkel volgende opties terug:
    – 30 seconden
    – selectie tussen ‘1’ en ‘5 minuten’

Dus ik zie ‘boven datum en tijd’ geen optie ‘nooit’:(
    Misschien heb ik een andere versie?

Bijdrager
    GastonM

Dit is wat ik zie op mijn iPhone 6s met iOS 9.3.2 bij Instellingen – Algemeen – Automatisch slot:

Bijdrager
    Obrecht

Dat is straf… bij mij staat die optie ‘Nooit’ er niet bij (Mijn OS versie = 9.3.2 (13F69)

Bijdrager
    Obrecht

Nogthans zelfde OS, zelfde Iphone?
    Kan dat wel?

Bijdrager
    Obrecht

Ik heb net een oorzaak en een mogelijke work aroud van Wesley gekregen… (Bedankt Wesley!)

<i class=”Italic”>”Bij gebruik van een Exchange-mailaccount wordt de nooit-optie verwijderd omdat deze dienst dit niet tolereert i.v.m. de veiligheid. Als je dit account verwijderd zal je merken dat ‘Nooit’ weer beschikbaar komt.”</i>

Ik heb mijn Exchange account als test dus even gedeactiveerd en nu verschijnt de ‘Nooit’ optie inderdaad in het lijstje

Oorzaak is dus gedetecteerd, de oplossing is nog niet 100% maar ik kan verder nu…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.