10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Nick

iPhone 6s achterkant

Hoi allemaal,

Ik ben van plan om een iPhone 6s te kopen en had ergens gehoord dat je bij speciaal soort bedrijfjes een achterkant kon laten maken.
    Dit is niet een reguliere achterkant zoals een hoesje (ik vind hoesjes lelijk, dat terzijde) maar hier werd de hele achterkant dan vervangen.
    Ik denk dat het ongeveer zoiets moet zijn maar dan heb je natuurlijk nog oneindig varianten:

Heeft iemand enig idee hoe dit precies heet, waar je het in Nederland kan laten doen en of het gezeur oplevert met de garantie?
    Ik vermoed dat er vast wel leden zijn op deze site die dit hebben gedaan dus vandaar dat ik jullie ervaringen en tips wilde horen:)

Bijdrager
    KarelWillem

Je kan het altijd zelf nog doen:

Geblokkeerd
    Anoniem

Is eigenlijk alleen voor macs, maar stiekem doen ze ook iPhones als cool genoeg bent of genoeg wilt betalen http://www.uncovermac.com

Bijdrager
    Nick

Hm, dat is wel aan de dure kant:(

Bijdrager
    Niels

Je bent direct je garantie kwijt

Bijdrager
    eugy

@Niels dat je je garantie kwijt bent is flauwekul.

Bijdrager
    Hyrax

@eugy geen flauwekul, als je je iPhone laat aanpassen ben je je garantie kwijt

Bijdrager
    Shmoo

En Joni Ive zal over 35 jaar alleen nog maar bekend staan als de rijkste ontwerper op aarde.

Bijdrager
    eugy

@hyrax dat denk je ja. Ik durf te wedden dat je nog nooit je iphone hebt ‘aangepast’ en een beroep hebt gedaan oo de garantievoorwaarden. Ik wel, en kan je zeggen dat de Apple stores binnen én buiten Nederland hier niet moeilijk over doen. Althans, als het defect niet direct een gevolg is van de ‘aanpassing’. Zo is mij ook meerdere malen verteld.

Bijdrager
    KarelWillem

Althans, als het defect niet direct een gevolg is van de ‘aanpassing’.

Ik kan je vertellen dat een defect al snel een ‘gevolg is van…’.
    Er kan heel veel toegedicht worden aan het openen van een iPhone.

Connectors beschadigd. Schroefjes niet origineel, vocht intern, en roep het maar.

In principe is elke aanpassing aan je iPhone door een niet geauthoriseerd bedrijf reden tot weigering van garantie. En ben je afhankelijk van de welwillendheid van medewerker of winkel om hier coulant mee om te gaan.
    Maar je rechten verspeel je er wel mee.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.