14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    GForce85

iPhone 6 verkopen

Ik wil graag mijn iPhone verkopen.
    Heb eind 2014 een iPhone 6 gekocht. Door de beperkte voorraad werd het een witte terwijl ik graag een zwarte wilde.
    Ik heb het er toch nog een hele tijd mee uit gehouden maar nu ik die mat zwarte iPhone 7 zie ben ik helemaal klaar met mijn witte iPhone 6.

Ik wil er van af want ik wil gewoon een zwarte iPhone 7 hebben!

Wat kan je vragen voor een in zeer goede staat verkerende witte iPhone 6, 16GB van een kleine 2 jaar oud?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren geleden door  GForce85.

Bijdrager
    JailbreakLover101

Rond de 400-500 euro, kijk anders is op tweedehands site’s dan kan je vergelijken.

Bijdrager
    McPim

Ik zie €350 tot €400 op marktplaats, wat wil je nog meer weten? Je vraagt toch gewoon wat je ervoor wilt hebben en en dan zie je wel of dat lukt? Tenzij je haast hebt, dan vraag je minder.

Bijdrager
    GForce85

Dat is nog best veel en zeker nog de moeite om de prijs van een nieuwe mee te drukken.
    Dan zet ik hem maar eens te koop. Eens zien wat hij op brengt.

Thnx!

Bijdrager
    McPim

En ‘m ook vérkopen hè! Onderscheid je van de massa, goeie scherpe foto’s erbij, plausibele reden voor verkoop, persoonlijk tintje aan ’t verhaal, etc. Scheelt minimaal €50:wink:

Bijdrager
    GForce85

Dat komt wel goed. Werk in de marketing:-P

Bijdrager
    McPim

Haha, ik niet. Dus sorry voor die amateur-opmerkingen:wink:

Bijdrager
    GForce85

Kan je ook niet weten natuurlijk.

Bijdrager
    McPim

Maar toch, best goeie tips hè:lol::lol::lol:

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  McPim.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  McPim.

Bijdrager
    Melle

Iemand die in marketing werkt en niet zelfstandig de waarde van zijn iPhone kan bepalen….
    Ik zou de tips maar in acht nemen!
    En de enige echt waardevolle manier om waarde bepaling ge doen is kijken naar recente biedingen op gelijkaardige phones – en zeker niet naar de vraagprijs….
    16gb – 2jaar oud – je zal blij mogen zijn met 400!

Bijdrager
    Hyrax

Ik had mijn 64GB kunnen verkopen voor €450. Had al een afspraak. Maar toen ging ie kapot -.-

400 is schappelijk

Bijdrager
    jordi99

Wat is een reëele prijs voor een iPhone 6 plus 64gb zonder gebruikerssporen en pas 4 maanden oud?

Bijdrager
    juwlez

Mijn zgan iphone 6 verkocht voor 365.

Bijdrager
    Loyd

Ik heb vorige week mijn twee jaar oude 64 gb zilver verkocht voor 440; misschien iets te snel want er is geen 7 plus matzwart te krijgen.
    O ja, ipad air 2 van twee jaar ook verkocht en dat voor 400. De nieuwe plus gebruik ik dan als combinvan die twee.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.