9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Jopdekker

Iphone 6 vastgelopen op itunes logo

Hallo,

Ik heb een iphone 6 16gb vorig jaar oktober gekocht. Ik wou mijn iphone 6 laast updaten naar IOS 9. Tijdens de update ben ik even weg geweest , toen ik terug kwam gaf mijn iphone aan dat ik hem moest aansluiten aan itunes terwijl die aangesloten was aan de computer dit meerdere keren geprobeerd maar niks hielp. Ook itunes opnieuw gedownload en verschillende kabels geprobeerd . Aan/uit knop en homeknop tegelijk ingedrukt en verschillende computers geprobeerd. Uiteindelijk de telefoon terug gebracht naar de winkel waar ik hem heb aangeschaft . Er zat in klein mini scheurtje in het glas wat 5 maanden geleden was gebeurd. Na een week kreeg ik bericht terug dat me telefoon onherstelbaar kapot was en dat dit kwam door de externe schade. Ik moet nu voor €390,21 een nieuwe telefoon aanschaffen.

Wat kan ik doen?

Groeten,
    Jop

Bijdrager
    Verdult

Hebben ze ook gemeld wat er kapot is gegaan?
    Ik ben er namelijk sceptisch over dat een telefoon onherstelbaar kapot kan gaan en dat zich dan uit in een vastloper.

Bijdrager
    Jopdekker

volgens hun is de externe schade het probleem om er geen garantie op te geven
    Externe schade is een minischeurtje in het glas

Bijdrager
    JailbreakLover101

Als je nog 40 euro spaart kan je deze kopen

http://www.2dehands.be/telecommunicatie/gsms/iphone/apple-iphone-6-plus-64gb-257910978.html

Ik zou maar snel zijn want die is snel weg

Bijdrager
    Verdult

Dat is dus een heel ander issue. Staat volkomen los van het vastlopen. Dan moet je er een second opinieon op laten uitvoeren door een onafhankelijke deskundige. Desnoods afdwingen via je rechtsbijstand.

Bijdrager
    Niels

Lijkt me sterk dat ze dit als antwoord bij Apple geven, dus ik neem dan ook aan dat de winkel waar je het over hebt een telefoonzaak is?

Bijdrager
    Jopdekker

Het probleem is dus dat ik door wen klein scheurtje van 5 maanden daarvoor mijn garantie op mijn telefoon is komen te vervallen. Dit is door het bedrijf waar ik mijn telefoon heb ingeleverd gezegd en ook door een medewerker van apple support

Maar ik vind het nergens op slaan dat door iets wt volkomen losstaat van het probleem mijn garantie is komen te vervallen en ik even 400 euro moet betalen

Bijdrager
    Niels

Ik begrijp ook niet waarom ze zo moeilijk doen in die winkel van jou (waarom vermeld je niet gewoon de naam?), dit software probleem heeft niets met een ouder hardware mankement te maken. Als ik jou was zou ik gewoon bij een Apple store een genius bar afspraak maken.

Btw, heb je de DFU modus al geprobeerd?

Bijdrager
    Jopdekker

Ja de mediamarkt gekocht en deze hebben mij het antwoord gegeven dat er geen garantie meer op zit hetzelfde probleem aan iemand van de apple support gemeld en ook deze reageerd dat hij buiten de garantie valt ! DFU modus heb ik ook al geprobeerd

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.