8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Zybbor

[Opgelost] iPhone 6 plus op zwart

Gisteren ging de iPhone 6 Plus van mijn vrouw ineens op zwart. Deed totaal niets meer. Mijn vrouw ermee naar een T-Mobileshop en daar zeiden ze dat de accu kapot was.

Echter vanochtend deed hij het weer maar moest wel opgeladen worden. Was namelijk helemaal leeg. Zou nu inderdaad de accu kapot zijn? Mij lijkt van niet want anders zou het nu toch ook niet meer moeten doen.

Iemand van jullie een idee?

• Dit onderwerp is gewijzigd 6 maanden, 1 week geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    Shmoo

De accu zal mogelijk versleten zijn.

Je kunt dit appje installeren (als je een Mac hebt) om de batterij van de iPhone te controleren. Mocht hij echt stuk zijn dan heb je het geluk dat je dit tot het einde van het jaar bij Apple kunt laten repareren voor 30,- via het reparatieprogramma.

Bijdrager
    Zybbor

Hij zou volgens jouw programma niet stuk zijn. Heeft nog een capaciteit van 89% en is zo’n 520 keer opgeladen. Maar vor d zekerheid zullen we er toch maar een nieuwe accu in laten plaatsen.

Hartelijk dank voor je hulp.

Moderator
    Night

Verstandig. 89% Neigt al naar de lage kant en 520 cycli…tsja: soms zit het mee en soms zit het tegen. En voor 30 euro zou ik geen risico lopen.

Bijdrager
    tav

89 %. Is toch nog redelijk goed te noemen lijkt mij…. Ik zou wachten tot oktober of november om de batterij te laten vervangen voor 30 euro, op voorwaarde natuurlijk dat je geen uitval meer hebt tot dan.

Bijdrager
    Shmoo

Dat de telefoon zomaar uitviel kan ook te maken hebben met de laatste software update. Bij elke update moet je telefoon zich weer even aanpassen.

Mijn Apple Watch viel gisterenavond ook ineens uit met nog 11% terwijl zo leeg is hij nog nooit geweest. Ik dacht meteen, fuck batterij stuk? Aan de lader gelegd en vandaag zit ik weer op 84% op dit moment terwijl ik om 11:30 ben begonnen met 100%

Bijdrager
    Zybbor

We nemen geen risico en laten mooi de batterij vervangen. Lijkt mij ook de beste weg omdat de telefoon zich nu zelf wel erg snel ontlaadt. Haalt nu amper een dag met weinig gebruik. Dus nemen we geen risico en gaan voor vervanging.

Moderator
    Night

Heel verstandig. Succes!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.