5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Retyro

iPhone 6 plus kraakt

Mijn iPhone 6 plus kraakt als ik op het scherm druk. Het gaat om de bovenste helft van het scherm. Het klinkt alsof het scherm of behuizing wringt, het is dus niet het typische schermklik probleem van de reguliere 6, naar dit probleem word ik ook vaak doorverwezen als ik op het web zoek.

Heeft iemand informatie over mijn specifieke probleem? Komt dit vaker voor? Wordt het veroorzaakt door een wringende behuizing of wellicht een uitzettende batterij? Repareert apple het?

Het zou fijn zijn om alvast wat meer te weten te komen over het specifieke probleem alvorens ik het halve land afreis naar dichtsbijzijnde apple store en de mededeling krijg dat ze er niks aan doen.

Bij voorbaat dank

Ps: nee, de iPhone heeft geen last van bendgate, hij is nog kaarsrecht

Inactief
    Anoniem

Ik heb ’t bij een iPhone 6. Als ik op de linker benedenhoek van het scherm druk, hoor ik het zacht tikje. Alsof het scherm even van z’n plaats was en ik het door het drukken weer op z’n plaats bracht.

Maar ach, het wordt niet erger en de telefoon functioneert prima. Ik heb het idee dat het komt omdat de telefoon toch door ietwat zacht materiaal is gemaakt en er daarom toch wat speling kan ontstaan.

Inactief
    Anoniem

Als ik dat heb met mijn iPhone 6, zijn vaak de schroefje aan de onderzijde wat los. Als je deze aandraait zul je zien dat ze wat los zijn gaan zitten. Met alle andere iPhones nooit gehad, met de 6 al een aantal keer aan moeten draaien. (kraken / aandrukken is dan over)

Inactief
    Anoniem

Bedankt! Het linkerschroefje zat inderdaad los. Moest wel een paar slagjes doen met de schroevendraaier!

Bijdrager
    Retyro

@thx-1138 & raymin: dat is inderdaad een veelvoorkomend probleem bij de gewone 6, het probleem waar ik het in mijn post ook over heb, dit probleem is het dus niet

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.