One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPhone » Iphone 6 plus bevriest regelmatig.

Iphone 6 plus bevriest regelmatig.

Profielfoto van pschaik26

pschaik26 op 14 november 2017 #

Dag allen

Ik heb iets heel vervelends en hoop dat iemand me kan helpen. Sindskort bevriest de iPhone regelmatig. Als ik op zo’n moment gebeld word, kan ik de telefoon niet aannemen. Het enige wat helpt is de knop aan de zijkant rechts indrukken waardoor het gesprek wordt verwijderd. Dan springt ie in de lockscreen waarna het scherm weer reageert maar het betreffende gesprek is dan wel geweigerd. Vervelend als iemand met nummerherkenning belt maar belt iemand anoniem, kan ik m niet terug bellen.

Het is niet hetzelfde probleem wat ik eerst had, nl dat het hele touchscreen niet meer werkt. Dat was een door Apple erkend probleem en is opgelost middels een laatste update. Het probleem wat ik hierboven schets is nadien ontstaan. Grote verschil et het vorige probleem (waarbij touchscreen het helemaal niet lijkt te doen) is dat ik het nu kan oplossen met de knop rechts, al heeft dit een geweigerd gesprek tot gevolg

Er draait iOS 11.1.1 op de telefoon. Heeft iemand een oplossing?

Profielfoto van krisrock

krisrock op 14 november 2017 #

Ik heb waarschijnlijk het zelfde probleem gehad.
Ook regelmatig een vast lopend scherm ( iPhone 6 )
Wat de telefoon verkoper mij toen vertelde was dat dit probleem soms verholpen kan worden door de telefoon opnieuw in te stellen ( dus geen iCloud backup terug zetten )

Bij mij was het helaas echt een hardware defect.

Profielfoto van nnsa

nnsa op 14 november 2017 #

Backup maken in iCloud.
iPhone opnieuw configureren als nieuwe iPhone
Maar dan bij de vraag: backup terugzetten uit iCloud.

Hopenlijk helpt dit. Zeker is het nooit. Bij mij heeft dit grotendeels geholpen.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 14 november 2017 #

Zie ook dit gelijksoortige topic:

https://www.onemorething.nl/community/topic/vastlopers-op-ios-11/

Over dit topic

Gestart op 14 november 2017 door pschaik26

Laatste reactie door Night

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?