-
Q:
iPhone 6 Plus 64GB Geheugen VOL! Opslag problemen
Zoals de titel aangeeft heb ik een probleem met de opslag op mijn iphone.
ik werd vanochtend wakker met de melding dat mijn geheugen bijna vol was, vond dit raar aangezien ik nog niet eens de helft had gebruikt!
even gereset kwam er weer geheugen bij maar bij lange na niet wat er echt vrij is
Toen maar besloten hem te updaten naar 8.1.2 vanaf 8.1.1, eenmaal klaar geen verschil
even wat feitjes:
capaciteit is 55,7gb
nu beschikbaar is 3,4gb (volgens itunes 4,9gb?)muziek 11,9gb
fotos camera 8,8gb
whatsapp 1,0gb
pages 385mb
verder +-75 apps varierend van 200mb tot 4kb (merendeel onder de 20mb)kleine rekensom van alles wat op het toestel staat komt uit op een 26,089gb bij lange na dus geen 55,7gb niet eens de helft.
ik snap dat er wat gereserveerd word voor evt wifi synchro en wat overige bestanden.. maar een kleine 30gb in rook op?
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
gr nicky
Serieus, http://www.onemorething.nl/profiel/shmoo? Dat wist ik helemaal niet joh…
Een geheugenlek in het OS – niemand weet hoe of waar het fout gaat alleen dat het fout gaat. Zoals Joey al aangeeft opnieuw herstellen en instellen van je iPhone zal dit probleem doen verhelpen totdat het zich weer voordoet en dan moet je weer deze stappen doorlopen.
Alleen Apple kan en zal dit ook wel gaan fixen in de toekomst d.m.v software updates.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.