14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Stefan2308

iPhone 6 knakt

Als ik het onderste rechter hoekje van mijn iPhone 6 indruk, voel ik een knakje en zie het beeldscherm een klein beetje zakken. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Bijdrager
    KarelWillem

Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Dat jij er op drukt denk ik. Het zakt niet vanzelf in natuurlijk.

Bijdrager
    Hasoweh

Heb zelf precies hetzelfde, alsof er wat speling tussen zit. Lekker laten zitten, kan geen kwaad.

Bijdrager
    Lorenzo-e

Ik heb precies hetzelfde probleem en dit is mijn 2e iPhone 6..

Bijdrager
    Pivni Pes

Je telefoon is krom.
    Heb je hem vaak in je broekzak?
    Misschien is je broek aan de strakke kant en als je gaat zitten kom je telefoon klem te zitten.

Bijdrager
    Hyrax

Ook gehad. Naar de winkel gegaan, hebben ze het scherm losgehaald en weer vastgezet en toen was het opgelost.

Bijdrager
    jackybe67

Gewoon de 2 schroefjes links en rechts van lighting port vastzetten.

Bijdrager
    iMad

Ik heb toen Apple gebeld en werd deze opgehaald en vijf dagen later kreeg ik hem terug en klaar.

Bijdrager
    Hyrax
    Pivni op 23 januari 2016

Je telefoon is krom.
    Heb je hem vaak in je broekzak?
    Misschien is je broek aan de strakke kant en als je gaat zitten kom je telefoon klem te zitten.

Onzin. Ik heb het met drie verschillende toestellen gehad op het moment dat ik ze kreeg.

Bijdrager
    Pivni Pes

Onzin, het zal niet de eerste iPhone zijn die krom trekt in een broekzak.
    Die van mijn zelf is ook krom.
    Het scherm komt los als de telefoon teveel buigt, hij buigt meestal weer terug maar dan is de lijm op bepaalde punten los.
    In sommige gevallen buigt de telefoon iets te ver, is het scherm los en dan is te telefoon iets krom zoals die van mijn.

Bijdrager
    Hyrax

Interessant, zeker aangezien ze het klikken bij de 6s hebben opgelost met een lijmlaag en de 6 geen lijmlaag tussen de behuizing en het scherm heeft. Het klikken heeft niets met kromheid te maken, zoals ik zei, ik heb het met drie toestellen gehad die ik letterlijk net uit de doos haalde: klikken rechtsonder.

Bijdrager
    bartvdv

Opvallend dat sommigen er nogal licht overgaan. Het hoort gewoon niet zo te zijn. Wat kost zo een iPhone 6 ook alweer ?

Bijdrager
    Stefan2308

Toen ik hem kocht, knakte hij al. Ik dacht, zal wel aan mij liggen, maar mijn maatje heeft het nu ook. Ik betaal niet zomaar €700,- , toen de tijd, voor een iPhone 6

Bijdrager
    jackybe67

In plaats van te blijven mekeren kan je :

1) Terug naar winkel en hem onder garantie laten maken, of

2) Iemand zoeken met de juiste tools en de 2 vijzen aan poort vastzetten, zoals al voorgesteld is.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.