6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Pimmert

Iphone 6 inruil

Heeft iemand enig idee hoeveel het kost een iphone 6 in te ruilen voor een nieuwe?

wel eens gedaan met een gebroken iphone 5s voor rond de €250. Ik kan het niet
    op de site vinden. Nu is m’n scherm weer gebroken.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Niels

Even Apple bellen…

En voor de toekomst: koop een Apple Care+ voor 99 euro, dan ben je voor twee incidenten gedekt met een eigen risico van 69 euro per keer.

Bijdrager
    TonE

Uhm, eigen risico 69,-?
    Ik heb mijn 5 ook een keer laten vallen, glas gebarsten, prof gerepareerd voor 8 tientjes.
    De groeten met applecare.

Bijdrager
    Ethiron

Prof gerepareerd met een niet-origineel Apple onderdeel zeker(y)

Wat is er mis met je iPhone Pimmert?

Het vervangen van een iPhone 6 scherm kost bij de Apple store tussen de € 110 en € 120 ex BTW. (Bron: Apple store Den Haag)

Bijdrager
    MacAanZee

Apple Care voordelig? Ik heb korte metten gemaakt met álle peperdure iPhone verzekeringen, toen ik er achter kwam dat een “Kostbaarheden Buitenshuis” verzekering veel goedkoper is en naast je iPhone verlies, diefstal of schade aan iPad, MacBook Pro en alle andere kostbaarheden boven €200 vergoedt. Zónder eigen risico en met een maximum van €1000 per gebeurtenis. Wereldwijd. Wel buitenshuis. (In mijn huis dekt mijn inboedelverzekering de meeste schade) Wat het kost voor mijn hele gezin? (dat zijn heel wat iPhones, iPads en laptops/MacBooks!). Voor mijn hele gezin betaal ik voor deze verzekering bij Centraal Beheer €3,58 premie per maand. Even Apeldoorn bellen!:wink:

Bijdrager
    Shmoo

Precies hang daar maar eens voor elk iPhone model aan de telefoon dan zeggen ze je ook iets anders.. en dan heb je nog geen dekking gehad over al je andere niet Apple producten die je buitenshuis gebruikt en die je ook wilt verzekeren.

Het is gewon vrij simpel geen dure producten kopen als je ze niet kunt betalen. Als een iPhone <— lees telefoon morgen gestolen, stuk gaat of wat dan ook en je kunt niet naar de winkel gaan en een nieuw vergelijkbaar model kopen dan zit je niet in een goede situatie.
    Daar helpt het afsluiten van een verzekering niet bij.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.