5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    denniskestelle

iPhone 6 helemaal vol met iOS11

Hallo, ik heb een hele tijd geleden ingeschreven op de beta van iOS11. Na een aantal versies te updaten merkte ik dat de opslagruimte helemaal vol was.
    Minder dan de helft van mijn 15gb iPhone 6 staat vol met apps, foto’s, email en media. De andere helft is “Andere”. Wat is “Andere”?
    Alles loopt uiteraard ook heel traag nu de schijf vol is. En ik krijg heel vaak de melding dat “schijfruimte bijna vol” is, waardoor ik niet echt verder kan.

Wat ik zelf al deed:
    – uitschrijven uit beta programma.
    – proberen naar iOS 11.02 te updaten via iTunes (gaat niet, zegt dat alles up to date is, terwijl er 11.0 op staat)
    – handmatig een boel apps verwijderd
    – automatisch apps laten opschonen door iOS11
    – iPhone hersteld vanaf een kopie in iTunes.

Wat kan ik doen? Het lijkt alsof de iPhone blijft dichtslibben, zonder echt nieuwe dingen te installeren. Af en toe eens een foto nemen, maar ook dat zou normaal gezien moeten syncen met iCloud en niet veel lokaal bewaren.

Bijdrager
    peterdh

verwijder eerst je beta profiel van je telefoon, herstarten en dan nogmaals naar update zoeken, zou het moeten doen
    (niet je opslagprobleem)

Bijdrager
    denniskestelle

Heb ik gedaan, maar ik kan dus geen update installeren via iOS zelf aangezien er niet genoeg schijfruimte is + aangesloten op de mac gaat ook niet, want die zegt dat er geen nieuwere versie is dan 11.0.

Moderator
    Night

Misschien een goede (encrypted -> bewaart ook passwords etc.) backup maken in iTunes en dan de hele iPhone wissen en dan de backup weer terugzetten. Volgens mij zouden dan restanten van eerdere iOS updates niet teruggezet mogen worden.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    denniskestelle

Ok, dat heeft gewerkt. Drastisch wel, maar nu is maar 1/3 van m’n schijf vol. Merci!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.