9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    svanhappen

Iphone 6 gebogen

Van de week viel mijn Iphone opeens uit. Dus ik ga naar mijn provider. Hun ontdekte dat mijn Iphone gebogen is(zie foto’s)/uploads/community/8d40407d9c7024aa4d8ee02212318aa5b6278a72_77028.png. Daar heb ik nooit iets van gemerkt tijden het gebruik. Is dat normaal dat je het niet merkt? ook bij het in ontvangst nemen van mijn Iphone is dat niet geconstateerd. Maar nu zegt mijn provider dat het niet binnen de garantie van 2 jaar valt. iemand tips? i

Bijdrager
    svanhappen

hier de 2de foto

Bijdrager
    KarelWillem

Is dat normaal dat je het niet merkt?

Nee, dat is niet normaal. Maar dat kun je de provider niet kwalijk nemen, dat ligt helemaal aan jou.

De kans dat die iPhone al gebogen in het doosje bij jou is afgeleverd is niet heel groot.
    Vandaar dat dergelijke ‘schades’ normaliter niet binnen een garantie vallen.

Bijdrager
    Richard from Rotterdam

Hoe draag je je telefoon normaal? In je kontzak? Ik heb een paar kennissen die daar altijd hun iPhone 6 stoppen en van hen zijn de iPhones allemaal gebogen. Bij 1 zelfs scherm gebarsten precies op die “vouw”.

Bijdrager
    hokkie

Ik neem aan dat je het IMEI nummer hebt opgeschreven (staat ook in iCloud, geloof ik) bij inleveren? Even teruggaan naar de winkel, controleren of dit écht jouw toestel is (als je twijfelt in de integriteit van de winkel) en proberen te claimen bij je verzekering. Waarbij je verzekering dit waarschijnlijk niet direct dekt, omdat de oorzaak wellicht onzorgvuldigheid is (dit is een aanname). Andere ‘smaakjes’ zijn er niet (tenzij je fraudeleus gaat zijn).

Bijdrager
    appievanr

Ah, de bekende Lady’s Phone van Apple. Zaten er géén zijde handschoentjes in het doosje?:-D

Kijk hier even: Apple IPhone 6 buig programma

Is bekend. Dus, gewoon niet kopen! Licht en dun is meestal geen goede combinatie.(y)

Apple’s reactie op het buigen van de iPhone 6: Apple’s reactie Bendgate

Bijdrager
    Dydefox

Mijne is ook gebogen, niet in de kontzak gehad, maar gewoon veel gebruikt en in rugzak vervoerd. Vind het wel wat hebben en hij stoort nog niet. Gaat ie dat wel doen, dan ken ik de reacties inmiddels: shit happens en jammer dan.

Bijdrager
    m4v3r1ck

Daarom koop ik sinds mijn iPhone 3/4/5/6 een Mophie hoes (via Applehoes.nl), INCLUSIEF een ingebakken extra accu voor een extra dag gebruik. Twee vliegen in een klap!

Cheers

Bijdrager
    JailbreakLover101

Ik heb mijn iPhone 6 1,5 jaar. Als je er gewoon goed zorg voor draagt kan er niets gebeuren!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.