5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    rTn

Iphone 6 foto nemen gaat niet meer

beste forumleden,

Ik heb een immens probleem met het mijn iphone 6.
    Onlangs was men scherm gebroken. Ik heb dit zelfstandig vervangen zonder enige problemen.
    Vandaag wou ik een schroefje vervangen aan de binnenzijde, (1tje dat ik kwijt was), dus deed ik de iphone opnieuw
    open.

Eens hij terug toe was en ik een foto wou nemen met de camera achteraan ging het mis.
    Wanneer ik de toets op het scherm gebruik of de volumeknop indruk gebeurd er helemaal niks en blijft het gewoon staan op mijn scherm.
    Dus heb ik de andere modes getest. Ook vierkant gaat niet maar al de rest gaat dus wel met behulp van de volumetoets en de button op mijn scherm.

Wanneer ik de frontcamera gebruik werkt alles naar behoren.
    Met andere woorden ik kan geen normale of vierkante foto meer nemen.

Iemand enig idee wat er aan de hand is.
    Deze morgen ging het echter wel nog dus het heeft iets te maken met het openen van de iphone.

hopelijk heeft er iemand een oplossing.

cheers

Bijdrager
    SunKeeper

Je hebt al getest met een andere iOS-installatie?

iTunes-backup maken en herstellen, dan testen. Als het niet werkt backup terugzetten.

Bijdrager
    rTn

Nog niet.. ik zal eens een backup terug zetten

Bijdrager
    rTn

wat ik wel opmerk is wanneer ik de volumeknop bv gebruik hij op het scherm nadoet alsof ik op de toets druk maar gewoon geen foto neemt.

Bijdrager
    Mr.Cybertron

Heb je al geprobeerd om de homebutton + de uit/aan schakelaar in te drukken voor ongeveer 10 seconden.
    Dan geeft hij de iPhone een reset en leegt hij ook de cache (geheugen ect…)

Lukt alles dan weer?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.