10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    EmielR1

iPhone 6 blijft hangen in herstelmodus – start niet meer op :(

Hallo allemaal,

Gisteren is mijn telefoon uitgevallen doordat mijn batterij leeg was. Dit gebeurt uiteraard wel vaker.
    Echter, deze keer kreeg ik mijn telefoon niet meer aan, zelfs niet na een nacht aan de lader. Het scherm blijft op zwart, zonder apple logo. Het tegelijk indrukken van de uit/aan knop en home button (en evt. loslaten van de home button na 10 sec) helpt niet.

Bij het aansluiten aan de computer geeft iTunes de volgende melding: ”iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. Je moet deze iPhone herstellen voordat je deze kunt gebruiken met iTunes”.
    Ik moet de iPhone dus herstellen, waarna hij het ongetwijfeld weer zal doen, alleen ben ik dan al mijn data kwijt. Aangezien ik geen recente reservekopie heb (erg dom, maar het schiet er wel eens bij in), wil ik dit absoluut niet op deze manier doen.

Weten jullie een manier om uit de herstel/DFU modus te raken buiten iTunes om? Het betreft een originele iPhone en er is verder niet aan gerommeld met software e.d.

Heel veel dank voor diegene die de gouden tip heeft om mij uit de brand te helpen.

Bijdrager
    NielsDam

Probeer de iPhone even aan de lader te laten liggen, vervolgens uit te zetten en daarna weer aan te zetten. Mocht dat niet werken kan een soft reset (thuis en aan/uit knop ingedrukt houden tot het Apple logo verschijnt).

Bijdrager
    EmielR1

Hi Niels, hartelijk dank voor je reactie.
    Dit echter al geprobeerd, hij reageert jammer genoeg nergens op. Scherm blijft op zwart.

Bijdrager
    jv65

Volgens mij kan dit met TinyUmbrella. Hieronder de instructies. Even naar beneden scrollen, eerste gedeelte gaat over restore via iTunes.

http://nl.wikihow.com/Een-iPhone-uit-de-herstelmodus-krijgen

• Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  jv65.

Bijdrager
    vincentvega

Gelukt?

Bijdrager
    EmielR1

Bedankt voor jullie reacties. TinyUmbrella lijkt een hoopvolle weg naar de oplossing, deze had ik inderdaad al proberen te downloaden, alleen crasht het programma bij opstarten (Windows 10). Ook na installeren van de nieuwste versie van Java (zoals aangeraden wordt), wil hij niet openen. Op een windows 7 computer hetzelfde probleem. Vreemd toch?

Moderator
    Night

Heb je hem wel hier vandaan???
    http://blog.firmwareumbrella.com

Bijdrager
    EmielR1

Ja, zelfs alle beschikbare versies voor windows gedownload/geprobeerd (op verschillende computers), maar hij blijft crashen bij opstarten.
    Jammer, want denk wel dat TinyUmbrella the way to go is…

Bijdrager
    EmielR1

Moderator
    Night

En op de Mac:
    Reiboot
    RecBoot

Er zijn er nog meer, maar die zijn óf alleen voor Windows óf ondersteunen geen iOS 10

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.