11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    wouters97

[opgelost] iPhone 6 behuizing 'klikt'

Ik heb afgelopen week een iPhone 6 gekocht bij een mediamarkt. Als ik op de behuizing naast de touch id sensor druk dan kan ik de behuizing een héél klein stukje indrukken, en de behuizing buigt dan weer terug en maakt een klik geluidje.

Is dat normaal ? Of hebben meer mensen daar last van ? Is dit een reden om mijn toestel ok te ruilen binnen de garantie ?

Bijdrager
    Verwijderd

Ik heb het net even getest, en bij mijn iPhone is dit niet zo.;!
    Ruilen binnen garantie: ik weet het niet zeker, maar ik denk het wel, aangezien je het zelf niet hebt veroorzaakt?

Bijdrager
    wouters97

Oké duidelijk, nee ik ben super voorzichtig met mijn toestel om gegaan en viel me ineens op

Bijdrager
    MacKevin11

Mijn iPhone had dat ook, maar dan in de linkerbovenhoek.

Ik stoorde me er niet aan, omdat je het alleen merkt wanneer je daar expres op gaat zitten klikken en naar gaat zitten luisteren. Ik wist dat ik er wel mee terug kon gaan, maar ik vond het zelf een beetje onnodig, omdat het iets is waar je bij normaal gebruik geen last van gaat krijgen.

Op magische wijzen is het geklik nu verdwenen, nu ik het nogmaals uitgeprobeerd heb.

Bijdrager
    wouter57

Geen antwoord op je vraag maar ik vind jouw naam wel erg griezelig veel op die van mij lijken.

Geblokkeerd
    Helena

Ik heb dit niet met mijn iPhone 6 maar als ik je een raad mag geven, mediamarkt ja kijk, daar ben ik
    Niet echt voor wat de service betreft. Een vriend van mij hebben ze een week geleden afgezet en hun defecte apparaten onder garantie herstellen ze ‘zelf’ en dan vervangen ze het door minderwaardige onderdelen etc. Ik raad je aan om bij coolblue te gaan, zij hebben nog nooit moeilijk gedaan om te retourneren en al die dingen.Maar ik zou toch eens omruilen as deze pas nieuw is en als je er hinder van hebt.

Bijdrager
    belfortmac

Wat een dwaas ben jij!!
    Mediamarkt hersteld zelf,raar gedroomd vannacht!! :-P

Bijdrager
    App69

Klopt, daalhofmac, heb enige tijd in het magazijn van MM vertoefd en ze sturen ALLES gewoon op.

Bijdrager
    wouters97

Oké zelf heb ik weinig producten bij de media markt gekocht tot nu toe, maar hetgeen ik er wel heb gekocht heb ik altijd uitstekende service bij gekregen ! Ben nu onderweg naar de vestiging van de mediamarkt waar ik de iPhone gekocht heb, dus zal hun reactie straks laten weten !

Echt last heb ik er niet van, maar is gewoon een frustratie dat een telefoon van €800 niet de kwaliteit heeft die het zou moeten hebben, en misschien word het in de loop van de tijd wel erger. Dus is meer voor het gevoel en de toekomst !

Bijdrager
    RoyB

Een kennis van me had een probleem met zijn iPhone en kreeg van mediamarkt een vervangende iPhone .

Ik heb het ook bij mijn iPhone 6 getest en daar hoor ik niets klikken.

Bijdrager
    wouters97

Eenmaal aangekomen bij de service balie; mijn toestel kon gelukkig omgeruild worden, dit verliep zonder veel problemen, een paar formulieren tekenen en ik liep met m’n nieuwe iPhone het filiaal uit, eenmaal op het station aangekomen zat ik te wachten op de trein en dacht, laat ik m’n iPhone doosje eens open maken. Wat blijkt; exact hetzelfde probleem ! Direct omgedraaid en terug gegaan. Eerst wilden ze me toen alleen m’n aankoopbedrag terug geven, ik ging daarmee niet akkoord,”. Toen uiteindelijk een 3e toestel gekregen, direct getest en deze werkte wel naar behoren ! Dus uiteindeljk perfecte service van de mediamarkt !

( kan een slotje op )

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.