9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    CorMac

iPhone 6+ applecare

Als je applecare+ wilt aanschaffen moet je dan ook de gewone applecare kopen?
    Ik heb deze avond het scherm kapot gekregen, alleen het glas denk ik, en als ik goed gekeken heb kost me dat dan 168€ met applecare+ + het eigen risico. Klopt het ook dat je het binnen de 2 maanden na datum van aankoop iPhone gekocht moet hebben?

Bijdrager
    Melbuuln

Info Apple.

Belangrijke informatie

Je kunt AppleCare+ tegelijk met je nieuwe iPhone aanschaffen.

Je kunt AppleCare+ ook binnen 30 dagen na aankoop van je iPhone kopen bij een Apple Store (je iPhone wordt dan eerst aan een inspectie onderworpen en je moet het aankoopbewijs overleggen)
    Of je kunt het binnen 60 dagen na aankoop van je iPhone alsnog kopen door te bellen met 0800 020 1581 (je moet dan een diagnostische test uitvoeren en een aankoopbewijs kunnen overleggen)

Bijdrager
    Mela

Een verzekering schaf je overigens aan voordat er schade ontstaat, niet nadien.
    :wink:

Bijdrager
    Niels

Gezien je al schade hebt, kun je geen Apple care meer aanschaffen voor je iPhone.

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb deze avond het scherm kapot gekregen,

Dat heet garantie denk ik als je iets kapot krijgt.:nerd:

Bijdrager
    CorMac

Denk dat de kapotte glasplaat niet onder de garantie valt hoor. Applecare+ is trouwens niet mogelijk omdat het toestel in Duitsland gekocht is.
    Ben benieuwd wat dat grapje me gaat kosten… Zou het bij Apple goedkoper zijn dan bij een third party?

Bijdrager
    Mela

Hoe is de schade eigenlijk ontstaan?

Bijdrager
    CorMac

gewoon gevallen van en metertje hoog…

Het kost 140 euro voor het glas te vervangen en moest er meer kapot zijn maximaal 331 euro via Apple.
    Nu is er niks meer kapot want het touch gedeelte werkt nog over het gehele scherm, het is dus enkel alleen het glas. Maar wat als ze bij Apple dadelijk gaan zeggen dat er zogenaamd meer kapot was? Want dan moet ik wel effe 200 meer gaan betalen plus ik krijg waarschijnlijk sowieso een refurbished terug…

Bijdrager
    KarelWillem

Applecare+ is trouwens niet mogelijk omdat het toestel in Duitsland gekocht is.

Dacht dat het wereldwijd was voor de portable devices?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.