15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Shahs1355

iPhone 6 64gb gold besteld

Ik heb een iPhone 6 64gb gold besteld
    Op 4 okt bij de mediamarkt de mediamarkt zegt dat ie over 2 a 3 weken binnen is
    Ik wacht al 4 weken en 4 dagen
    Wanneer komt ie nou eigenlijk binnen ???

Bijdrager
    KarelWillem

Hoe vervelend ook; maar dat zul je toch echt bij de Mediamarkt moeten navragen.

Maar ik zou mijn bestelling fijn annuleren als ik jou was.

Moderator
    Mac Daddy

Inderdaad. Wat verwacht je nu van ons? Dat wij voor je naar de Media Markt bellen?

Bijdrager
    Thomas@flat52

Annuleren die handel… Je ff concentreren op de applestores en daar eentje te pakken proberen krijgen. Heb zo mijn Iphone 6 64 gray verleden week vrijdag in Den Haag vast gekregen, nadat ik dinsdag mijn bestelling annuleerde. Ik was reeds sinds eind september aan het wachten bij een Premium Reseller.

Bijdrager
    Melk

Mijn vriendin heeft hetzelfde. Ik denk toch dat je gewoon moet wachten of een andere winkel moet kiezen.

Bijdrager
    THX-1138

Ik denk dat het op dit moment overal zo is. Apple heeft, als ik het goed begrepen heb, de levering naar leveranciers op een laag pitje gezet omdat ze zelf niet aan de vraag kunnen voldoen.

Ik heb m’n iPhone 6 64GB 17 september online besteld en die wordt vandaag bezorgd. Valt me nog mee.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

luxe probleem….

Bijdrager
    Eple

iPhone 6 64GB Gold

Gewoon online bij Apple zelf bestellen

Bijdrager
    sunapple

Het was het toch wel waard, anderhalf uur in de rij staan bij de Apple Store..:lol:

Bijdrager
    polansky

Ik had bij Xando besteld. Het werd mij al snel duidelijk dat die niet gingen leveren. Geannuleerd en daarna gewoon bij Apple besteld.
    Heb je in ieder geval inzage in het besteltraject. Zit nu te wachten op het mannetje van de TNT, want die komt als het goed is zo mijn 6plus 64GB afleveren.

Bijdrager
    jackbos

Check hier de voorraad bij een van de drie Apple Stors:
    https://reserve.cdn-apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone/availability

Je kunt dan eventueel ook reserveren (mits op voorraad).

Op het moment dat ik dit typ is jouw model op voorraad. Maar dat kan dus weer snel wijzigen.

Bijdrager
    MacAanZee

Mijn iPhone 6 Plus 64 GB (was niet echt goed leverbaar) heb ik begin oktober bij T-Mobile besteld, met verlenging abonnement. Na een week was hij al binnen. En ik kan wel zeggen….het is heerlijk zo’n groot scherm… en heerlijk zoveel gigabites..!! Niet meer continue op je ruimte letten, maar gewoon alles kunnen doen wat je wilt.:lol:

Bijdrager
    Hermanko

Via Belsimpel/Vodafone een iPhone 6 Gold begin oktober besteld en een dag of 10 later ontvangen. En ik ben er blij mee !

Bijdrager
    Verwijderd

Denk (net als de bovenstaande reacties) dat je daarvoor toch echt bij de mediamarkt zou moeten informeren.
    Ik zelf had 19 september mijn iPhone 6 (64gb space-grey) bij de dixons besteld.
    3 weken geleden was ik pas op de helft van de reservering plaatsen, uiteindelijk maar geannuleerd en via twitter.com/reserverennl een bij de Apple Store weten te reserveren.
    Anders had ik mijn iPhone nu of nog niet eens nu gehad.
    Succes!(y)

Bijdrager
    hans dorsman

Wij hebben bij Amac besteld en dat duurt ook al 4 weken. Zij geven 3 jaar garantie (net als Dixons) en Apple maar 1, vandaar maar het duurt nu wel erg lang.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.