13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    jordi99

iPhone 6

Hallo,

Verwachten jullie een groter scherm, zoja, hoeveel inch? en hoeveel pixels x hoeveel pixels zal hij ongeveer krijgen denken jullie?

Heb nu een iPhone 5s, gekocht op releasedatum.. Telefoon ziet er nog helemaal uit als nieuw, ga er voorzichtig mee om..
    Als de iPhone 6 uitkomt, kan ik mijn iPhone 5s dan beter inruilen via apple of via applecare of via marktplaats verkopen om dan de iPhone 6 te kopen?

Hoorde dat er iets mogelijk is qua trade in program bij Apple, graag jullie informatie cq hulp hierover..

Bedankt!

Bijdrager
    neokb

Je kunt hier over speculeren maar het heeft geen zin. Er gaan zoveel geruchten, pas als apple de telefoon released weet je zeker wat de specs zullen zijn. Ze zullen nooit eerder zelf deze info afgeven. Wat betreft het inruilen is simpel, als je zuinig bent kun je waarschijnlijk tussen de 350 en 400 euro via marktplaats krijgen, licht ook aan hoeveel GB je hebt. Ik denk dat apple via het tradeprogramma zeker niet zoveel gaat geven. Maar dat is een kwestie van proberen. Vragen bij apple en bijvoorbeeld je telefoon aanbieden via marktplaats voor 450 euro en kijken wat je er voor krijgt.

Bijdrager
    jordi99

Denken jullie dat de iPhone 6 100€ duurder word? Dit zijn wel de geruchten, al lijkt me het geen logische zet..

Bijdrager
    Frank Visser

Zoals gezegd kunnen wij wel van alles denken, maar niks is zeker.
    De enige die het weet is Apple, en misschien zijn hun nog niet eens eruit wat voor ze hun iPhone 6 kunnen / zullen vragen.

Geduld is een schone zaak.

Bijdrager
    jordi99

Dat snap ik, alleen vroeg me af hoe jullie erover dachten..

Bijdrager
    Afroman

Waarom bewaar je de 5S gewoon niet en wacht je tot die versleten is of tot de generatie na de 6? Want zo groot zal het verschil ook niet wezen.

Bijdrager
    jordi99

Nee, maar ik ben ook heel erg tevreden over de 5s, touch id is geweldig, alleen vind het scherm vaak te klein, dus hoop op een 4.7/5.5 inch iphone 6

Bijdrager
    Niels

Je hebt je 5s pas 4 maanden, waar maak je je druk om?

Bijdrager

Kinderachtige reacties. Deze site bestaat uit roddels en speculaties en dan wordt er een keer om gevraagd, gaan jullie zo doen.

Zelf hoop ik ook op een grotere iPhone. 4.7 inch zou mooi zijn. Ik verwacht dat de resolutie dan ook wel omhoog gaat.
    Heb ook de iPhone 5s, maar het wordt inderdaad tijd dat Apple met de trend meegaat.
    Daarnaast denk ik dat er wel een kleinere variant blijft bestaan. (iPhone 6c)

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik verwacht van de iPhone 6 niet meer dan een opgeblazen (maar dunnere) iPhone 5 in twee groottes. Op z’n vroegst heb je dan de kleine variant eind oktober (gebaseerd op vorig jaar en geruchten over productieproblemen bij het grote model). Die huidige schermgrootte begint mij ook wat klein te worden inderdaad.

Het lijkt mij een prachtige telefoon, de 6, maar dan neem ik hem liever tweedehands tegen de tijd dat de ~s variant er is vanwege de prijs en afschrijfkosten. In de tussentijd vervang ik mijn iPhone 5 voor iets compleet anders, verandering van platform is goed om je innerlijke fanboy in bedwang te houden..:lol: (en zo gek zijn de toestellen van de concurrentie nog niet, zeker als je een groter scherm zoekt..)

Bijdrager
    BoniMacX
    jordi99 op 24 april 2014

…vroeg me af hoe jullie erover dachten..

hier nog veel gedachten: https://www.google.com/search?q=site:www.macfreak.nl+%22iphone%206%22

Inactief
    Anoniem

Aten we hopen dat ze meer doen dan alleen een maatje groter.

Bijdrager
    Afroman

Ik verwacht product-redesign, nieuwe sensoren, platter en groter.

Maar ik weet niet of ik een 6C moet verwachten. Want de 5C is volgens mij een flop.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.