8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jolindee

Iphone 5S wil niet meer aan

Hallo,

Mijn Iphone 5S wil niet meer aan. Eerst laadde hij nog op, maar als hij dan aan ging, ging hij automatisch weer uit en weer aan en dat maar steeds door. Op een gegeven moment deed hij dat ook niet meer. Mijn thuisknop doet het niet meer, dus de reset wil helaas niet.

Bijdrager
    SunKeeper

Hoe oud is de iPhone?

Bijdrager
    jolindee

@SunKeeper iets ouder dan een jaar

Bijdrager
    SunKeeper

Dan zou ik het proberen bij een Apple Store aan de Genius Bar.

Meestal willen ze daar wel behulpzaam zijn. Het kan dan wel helpen als de iPhone er nog een beetje toonbaar uitziet. Hoe is de homeknop kapot gegaan?

Moderator
    Mac Daddy

Euhm. Waarom gelijk naar de Apple Store en niet kijken wat je kan doen als je hem met een kabel aan iTunes koppelt? Wie weet schiet ie dan wel aan en kan je nog een herstel proberen.

Als dat niet helpt, zou ik inderdaad eens langs een Apple Store of reseller gaan.

Bijdrager
    jolindee

@mac daddy hij leest de kabel niet

Moderator
    Mac Daddy

Andere kabel? Misschien even laten liggen en later vanavond (of morgen) nogmaals proberen. En even eraan laten liggen ook, zodat ie zeker weten kan opladen op zijn minst.

Bijdrager
    SunKeeper

@Mac Daddy: klopt, zou je ook nog kunnen proberen.

Indien je natuurlijk een andere kabel hebt. Bij de Apple Store hebben ze die sowieso en zullen ze die ook voor je aansluiten als de iPhone zonder kabeltje niet aangaat.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.