8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Joep de Jong

iPhone 5s werkt niet meer

Hoi allemaal,
    Mijn iPhone 5S die volgens mij draait op iOS 9.3.4 is er gister uit het niets mee gestopt. Het scherm was zwart.
    Ik heb soft en hard resets geprobeerd, maar er gebeurde niets (het scherm bleef zwart en ik hoorde ook niets).
    Vervolgens heb ik mijn iPhone aan mijn laptop gehangen waar hij hem wel herkende. Hier heb ik hem terug gezet naar fabrieksinstellingen. Nu moet ik alleen mijn iPhone activeren, maar d at lukt niet omdat hij aangeeft dat er geen simkaart is gevonden. Ik heb 3 verschillende simkaarten geprobeerd en allemaal zonder resultaat. Mijn iPhone scherm is nogsteeds zwart dus ik kan ook niet zien wat die aangeeft..

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of kent iemand dit probleem?

PS. Het lijkt erop dat de iPad van mijn moeders werk (ander apple ID), hetzelfde probleem heeft. Mijn iPhone is gister om 11 uur ermee gestopt en die van haar tussen 10 en 13.. Weet niet of dit hiermee te maken heeft of dat dit puur toeval is..?

Bijdrager
    Niels

Heb je een herstel via DFU-modus al geprobeerd?

En anders zou ik maar even een afspraak inplannen bij een van de Apple Stores.

Dat je moeders iPad ermee gestopt is lijkt me puur toeval.

Bijdrager
    Joep de Jong

Jup, DFU modus al geprobeerd.
    Ik wacht het hier nog even af en anders maak ik een afspraak.

Bijdrager
    nicj56

Hiervoor dien je een afspraak te maken.
    Hier is niks aan af te wachten, jouw simkaart slot is kapot.

Bijdrager
    Joep de Jong

@nicj56, waarom is het scherm dan ook zwart..?

Bijdrager
    nicj56

Dan vrees ik voor het ergste dat je Logic board defect is(Moederbord).

Ik zou een afspraak maken bij een Apple Store bij jou in de buurt.

Bijdrager
    JailbreakLover101

Als je problemen hebt met je iphone te activeren. Pak die simkaart, steek die in een andere iphone en zet er geen wachtwoord op en steek hem er terug in. Dit helpte voor mij om het te activeren maar ik weet niet of dat gaat helpen voor jouw zwart scherm. Wel raar dat die ipad ook gestopt is met werken. Ik zou misschien naar de winkel waarvan je de iPhone hebt gekocht, je iphone binnenbrengen. Hopelijk heb je nog garantie van 2 jaar

Bijdrager
    JailbreakLover101

Voor dat uit te zetten. Instellingen-telefoon-simcode-en dan uitzetten

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.