13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    16jeffrey

iPhone 5S via de online Apple-store of in de winkel?

Hallo,

Aangezien de iPhone 5S aankomende vrijdag in NL uitkomt heb ik een vraagje…
    Komt de nieuwe iPhone ook al gelijk in bijvoorbeeld een MediaMarkt te liggen of zal dit later worden?
    En is dit dan echt een gekkenhuis dat het met een dag is uitverkocht of valt dit mee?

Ik zit namelijk te twijfelen of ik ‘m via de online Apple store ga bestellen of dat ik naar de MediaMarkt rijdt.
    De Samsung Galaxy S2 die ik nu heb is namelijk echt aan vervanging toe.
    Daarnaast wil je zo’n leuke gadget natuurlijk zo snel mogelijk bemachtigen als je je zinnen er eenmaal op hebt gezet ;).

Alvast bedankt.

Bijdrager
    bvdabjorn

Naar mijn ervaring is hij eerst beschikbaar in de Apple Store en later pas in voorraad bij bv. mediamarkt.

Bij de eerste verkoop bij de Apple Store, denk ik wel dat dit een ‘gekkenhuis’ gaat worden:)

Als je mee in de menigte bij de Apple Store wilt gaan staan is dit een optie om hem snel te bemachtigen, al is het niet zeker dat je hem dan effectief gaat hebben aangezien je echt heel op tijd moet zijn.

Wat ik zou doen is hem online bestellen. Je moet wel langer wachten maar je bespaart tijd en misschien frustratie door niet in dat ‘gekkenhuis’ te gaan staan:)

Veel succes met je aankoop!

Bijdrager
    16jeffrey

Ok thanks! Dan is dat wat ik ga doen… gewoon online bestellen. Je zegt dat je dan wel langer moet wachten; wat is de levertijd dan ongeveer denk je?

Bijdrager
    bvdabjorn

Ik schat voor de levertijd toch zeker 2 weken, misschien 3 weken. Ik weet het, het lijkt lang maar is niet zo lang. Heb dit ondervonden met mijn iPhone 5:)

Bijdrager
    16jeffrey

Ok, dat is inderdaad nog “te doen”;) Thanks!

Bijdrager
    Steve-vp

2-3 weken? Op wat baseer jij je dan?
    Ik ga ervan uit dat Apple ook een voorraad heeft voor zijn online store en in het begin die dus gewoon binnen de 24u leverbaar is.
    Naarmate de voorraad slinkt zal deze oplopen naar uiteindelijk die 2-3 weken.
    Het lijkt mij onlogisch als Apple de iPhone lanceert en online meteen aangeeft Ho maar wacht 2-3 weken..

Ik twijfel ook of ik morgen wat vroeger ga opstaan en naar de operator zelf ga (Mobistar, belgie) of online ga bestellen, ik vraag me ook af vanaf hoe laat zou je die online kunnen bestellen? 10u gelijk met de opening van de winkels? (Hm)

Bijdrager
    dondersteen
    Bijdrager
    16jeffrey

ik heb inmiddels een iPhone 5S kunnen reserveren bij een plaatselijke Phone House. Ze hadden daar vandaag één wit en één zwart model geleverd gekregen. De zwarte was al gereserveerd. Misschien kregen ze er morgen nog 1 geleverd, anders volgende week. Deze heb ik dan gereserveerd.

Bijdrager
    dondersteen

Heb de iPhone 5S (16gb, zilver) zojuist online besteld (binnen 1 minuut!) en de leverdatum is 11 november op z’n vroegst :/

Bijdrager
    fenkikon

Gisternacht bij Hi mijn abonnement verlengd met een iPhone 5s 16gb. Zaterdag in huis als het goed is.
    Wel duurder abonnement dan ik had met de 4s. Had 1gb aan data en 3g, nu 4g en 3gb voor 53,50. Uiteindelijk was het 5 euro meer per maand.
    Ben wel benieuwd wat jullie betalen! Uiteindelijk bleek sim only in mijn geval meer te kosten, dus met het los kopen vd iPhone.

Bijdrager
    16jeffrey

Ik doe er straks een sim only abonnement bij van ongeveer 15 euro. Ik ben dan ook van plan om er langer dan 2 jaar mee te doen. zo ben je natuurlijk goedkoper uit!

Bijdrager
    Steve-vp

Ik heb mijn 64GB zilveren iPhone 5s gewoon vannacht bij Apple besteld, oke ik moet 3 weken wachten maar ik maak me niet zo druk, we wachten toch al sinds 20 september en dan heb ik nog wat om naar uit te kijken.

Wat mijn abonnement betreft, ik heb zo een dolfijn 12 van mobistar, 12 euro in de maand, onbeperkt fb en Twitter, onbeperkt sms-en, 2u bellen en 500mb internet, klinkt weinig maar ik gebruik niet zo het 3G / 4G. Fb en Twitter is gratis voor de fotootjes te posten en overal waar ik kom is er wel WiFi, bellen doe ik niet alleen sms’en dus waarom heb je dan meer nodig. Ik ben dus dik tevreden met men 12 eurootjes per maand:p

Bijdrager
    fenkikon

Heb mijn iPhone donderdagavond/nacht besteld en zaterdag om 14:00 in huis. Je gaat er echt blij mij zijn, mooi ding. Wel een mooi hoesje bij kopen om de telefoon ook mooi te houden. Apple is nu ook met eigen hoesjes gekomen, bij Leidseplein of in de online store kun je de iPhone Case halen. Gemaakt van dat leer wat ze ook gebruiken voor de smart case/covers voor iPads. Echt mooi, heb zelf de zwarte genomen, kost wel 39 euro, maar hoop dat ik hier de komende jaren mee kan doen.

Heb zelf een 4G abonnement met 3GB aan data + 200 belminuten. 4G is echt retesnel.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.