12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Suuzproductions

iPhone 5s vertoont kuren, wat te doen?

Hoi allemaal!

Mijn iPhone 5s vertoont sinds kort kuren. Het begon met af en toe vast lopen naar regelmatig. En net deed Whatsapp het niet meer. Dus ik dacht van verwijder het wel even & download het opnieuw. Nu blijkt dat ik niks kan downloaden en ook niks kan bij werken (genoeg ruimte over!).

Iemand oplossingen?
    Ik heb trouwens wel gister een update gedaan…
    Ook heb ik al aan/uit zetten geprobeerd en de home-button + ‘vergrendel’ knop ingedrukt houden geprobeerd. Maar dit werkte dus ook niet…..

Alvast bedankt!

Bijdrager
    SunKeeper

Probeer het later nog eens opnieuw.

Een half uur voor je laatste poging was er nog steeds een storing (sinds vanochtend) in de App Stores waardoor je geen apps kunt downloaden of updaten.

Grote storing treft iTunes, iCloud en meer

Bijdrager
    Suuzproductions

@SunKeeper

Bedankt voor je reactie! Dit (nieuws)bericht heb ik gemist. Helaas werkt het tot op heden niet. Maar zal het later op de avond nog eens proberen:)
    In ieder geval blij dat dít probleem niet alleen bij mij voorkomt.

Bijdrager
    makasa
    Bijdrager
    Unlock32

Hier ook nog veel probleempjes hoor, ik doe morgen nog wel eens een poging, komt vast wel goed.:-D

Bijdrager
    Suuzproductions

@makasa bedankt voor het attenderen op de site. Ik had hem inmiddels ook gevonden en check ‘m om de 15 minuten:-? . Ik merk nu pas hoe belangrijk whatsapp voor mij is….

@Unlock32
    ik hoop inderdaad dat het morgen is opgelost, maar dan gaan we wel vanuit!:) Ik hoop eigenlijk vanavond nog….

Bijdrager
    bupaul

Hallo.
    Het heeft volgens mij niets te maken met de storing bij Apple.
    Ik heb het gisteren na de update ook gehad, had bv geen geluid meer.
    Ik heb het opgelost de mijn iPhone helemaal uit te zetten, 1 minuutje wachten en dan weer aan.
    Mijn probleem was daarmee opgelost.
    Ik denk dat dat bij jou ook zal zijn.
    Succes

Bijdrager
    Dekion

Ook problemen gehad, meermaals uitgelogd uit AppStore e.d. niks werkte.

Op het laatst soft rest gedaan (home toets + aan/uit knop ingedrukt houden tot Apple symbool tevoorschijn komt) en dan kon alles dat vast zat verder geïnstalleerd worden.

Bijdrager
    DonovanThijssen

even herstellen in dfu modus, dat zal wel werken !

Bijdrager
    Suuzproductions

Hoi allemaal! Nog bedankt voor jullie reactie’s.

Ik ga zo direct mijn iPhone herstellen, maar wil van te voren een reservekopie maken. En dit lukt niet, ik heb namelijk niet genoeg ruimte vrij. Erg vreemd, want mijn harde schijf geeft aan dat er nog meer dan 800GB vrij is…

Iemand ideeën?

Bijdrager
    Suuzproductions

Oh! Deze keer geeft hij aan dat aan en daarbij ‘in de iTunes-Bibliotheek’. Wat heeft die er dan mee te maken;!

Bijdrager
    Suuzproductions

Ik heb zojuist mijn iPhone herstelt en het probleem lijkt te zijn opgelost. Helaas heb ik geen reservekopie kunnen maken en ben ik dus bepaalde apps kwijt. Maar gelukkig heb ik van die ene app wél een reservekopie en de rest kan ik gewoon weer downloaden in de app-store. Dus iets meer moeite maar wel een mooie opgeruimde iPhone.

In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.